Ζέρβας: “Πρώτο πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη το κυκλοφοριακό” – Τι είπε για ΟΑΣΘ και τη σύνδεση με Σποράδες

Όσα συζητήθηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης στη σημερινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου στο Δήμο Θεσσαλονίκης.

Ως το «πρώτο πρόβλημα στην πόλη» χαρακτήρισε το κυκλοφοριακό ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

propoli

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας ανέλυσε τις δράσεις της δημοτικής αρχής για την αντιμετώπισή του, αναφέροντας οτι με την επαναφορά στην κανονικότητα και με την επανεκκίνηση της αγοράς, η Θεσσαλονίκη άρχισε ξανά να «ασφυκτιά» από τα αυτοκίνητα.

Πιο ειδικά, υποστήριξε οτι «η Θεσσαλονίκη έχασε μια ολόκληρη δεκαετία που θα μπορούσε και θα έπρεπε να έχει τελειωμένες και λειτουργικές νέες υποδομές. Μια δεκαετία που λόγω οικονομικής κρίσης, η αυτοκίνηση ήταν περιορισμένη και η κατάσταση ανεκτή, χάθηκε. Τώρα με την ανάκαμψη, με την έξοδο από την πανδημία, το 2021 μας βρίσκει όπως μας άφησε το 2010».

Ακολούθως, ο ίδιος πρόσθεσε πως η εικόνα που παρουσιάζει ο ΟΑΣΘ είναι βελτιωμένη συγκριτικά με δύο χρόνια πριν και τα αστικά είναι αριθμητικά περισσότερα που κυκλοφορούν στους δρόμους.

Ο κ. Ζέρβας επανέλαβε οτι το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων διπλασιάστηκε επί της θητείας του στη δημαρχία, ενώ στάθηκε στους ελέγχους που διεξάγει συστηματικά η δημοτική αστυνομία, στοχεύοντας στη βελτίωση της κυκλοφορίας αλλά και στη δημιουργία χώρων στάθμευσης παντού στη συμπρωτεύουσα.

Ταυτόχρονα, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε στην έναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της πόλης με τα νησιά των Σποράδων από τις 18 Ιουνίου και επεσήμανε ότι για το ζήτημα υπήρξαν συντονισμένες ενέργειες και συνεργασία με το Δήμο Σκιάθου, ενώ τάχιστη ήταν η ανταπόκριση του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Επιπλέον, προχώρησε σε ενημέρωση προς τους δημοτικούς συμβούλους και για τη διεκδίκηση από τη Θεσσαλονίκη μιας θέσης στο Δίκτυο Δημιουργικών Πόλεων Γαστρονομίας της UNESCO: «Η πόλη μας είναι πράγματι ένα σταυροδρόμι γεύσεων με μια μοναδική κουζίνα, που έχει διαμορφωθεί από ποικίλες επιρροές και πολιτισμούς ανά τους αιώνες. Η μίξη πολιτισμών, ανθρώπων, υλικών αλλά και η αγάπη των Θεσσαλονικέων και των Μακεδόνων για το φαγητό μπορεί και πρέπει να μετατραπεί σε ένα ιδιαίτερο και πιστοποιημένο πλεονέκτημα της πόλης μας».

   Κριτική για τους ποδηλατοδρόμους

Με αφορμή την τοποθέτηση του κ. Ζέρβα, οι επικεφαλής της αντιπολίτευσης άσκησαν κριτική κυρίως για το θέμα των ποδηλατοδρόμων. Ο Βασίλης Γάκης από την παράταξη «Θεσσαλονίκη Υπεύθυνα» διερωτήθηκε για ποιο λόγο ο δήμαρχος δεν πήγε με τον Αμερικανό πρέσβη, Τζέφρι Πάιατ, να κάνουν ποδηλατοβόλτα στον ποδηλατόδρομο της Καραμανλή και προτίμησε τη Νέα Παραλία, που ήταν έργο σχεδιασμένο και ολοκληρωμένο από περασμένες διοικήσεις. «Μήπως γιατί το έργο που κάνατε δεν υπάρχει; Μήπως γιατί δεν θέλετε να δείξετε τον λάθος σχεδιασμό;», αναρωτήθηκε ο Βασίλης Γάκης.

Επίσης, ο Γιώργος Ορφανός από την παράταξη «Η Θεσσαλονίκη είναι το Μέλλον» μίλησε κι αυτός για λάθη στους ποδηλατοδρόμους της Κων/νου Καραμανλή και της Παπάφη αφού «δεν μπορείς να φτάνεις πουθενά μέσω αυτών των ποδηλατοδρόμων. Αντιθέτως, δημιουργούνται παρενέργειες στην κυκλοφορία, στην οικονομία και στη στάθμευση».

Τέλος, και ο Σπύρος Βούγιας, επικεφαλής του συνδυασμού «ΠΟΛΗχρωμη Θεσσαλονίκη», υπογράμμισε από την πλευρά του για το συγκεκριμένο ζήτημα οτι «όχι μόνο δεν έχει διπλασιαστεί το δίκτυο των ποδηλατοδρόμων, όπως δήλωσε ο δήμαρχος, αλλά παλεύουμε στα λόγια, την ώρα που πρέπει να εξελιχθεί σε έργο».

Δείτε επίσης: Δήμος Νεάπολης – Συκεών: Επιστολή Σίμου Δανιηλίδη προς Κυριάκο Μητσοτάκη για Σέιχ Σου: “Μπαρουταποθήκη που κινδυνεύει να ανατιναχθεί”

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading