Η Θεσσαλονίκη γυρνάει στη μιζέρια του χθες. Η ΝΔ δεν ξεχνά τον παλιό εαυτό της σε σχέση με την πόλη, ανέφερε μιλώντας στον flash 99,4 στην εκπομπή “Μιλάμε Πολιτικά” ο πρώην υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Σχολιάζοντας τις πρόσφατες ανακοινώσεις για την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του μετρό της Θεσσαλονίκης ο κ. Σπίρτζης ανέφερε ότι υπάρχουν πολλά περίεργα στην υπόθεση.
Είναι ενδιαφέρον, είπε, να παρακολουθεί κανείς πως ο πρωθυπουργός δίνει παράταση 2,5 ετών και μία συγκεκριμένη τεχνική λύση, όταν δεν έχει προτείνει κάτι τέτοιο η διοίκηση της Αττικό μετρό.
Η ΝΔ για 2η φορά κολλάει το έργο του μετρό. Είναι κρίμα γιατί το έργο ολοκληρώνεται. Το χρονοδιάγραμμα είναι συγκεκριμένο ώστε το τέλος του 2020 να δοθεί σε χρήση πρόσθεσε επισημαίνοντας ότι αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ταλαιπωρία, μεγάλο κόστος για τις αστικές συγκοινωνίες
Σχετικά με την λύση που είχε επιλέξει η προηγούμενη διοίκηση σημείωσε ότι για τον σταθμό Βενιζέλου υπάρχει εγκεκριμένη την προμελέτη, έχει κατατεθειμένη τη στατική μελέτη, άρα δεν υπήρχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα ώστε να μην μπορεί να προχωρήσει το έργο.
Μελέτη για να μείνουν και τα αρχαία και το μετρό υπάρχει. Η λύση που προκρίνεται, δεν έχει καν προμελέτη. Ακόμη και για την μελέτη της απόσπασης και της επανατοποθέτησης, και αν θα είναι στο σταθμό Βενιζέλου.
Εξέφρασε την απορία γιατί η παράταση που ανακοινώθηκε είναι για το σύνολο του έργου και όχι μόνο για το σταθμό Βενιζέλου.
Ανέφερε ότι εντελώς τυχαία ο εργολάβος άλλαξε στάση. Υπενθύμισε ότι πρόκειται για την ίδια εταιρία που πριν από καιρό ανακοίνωσε αιφνιδιαστικά αύξηση στα διόδια της Αττικής Οδού. Έκανε λόγο για πολύ ανοικτή πολιτική σκοπιμότητα πίσω από αυτήν την κίνηση.
Ούτε μετρό ούτε αρχαία η πρώτη κίνηση για τις υποδομές σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.
Αποκάλυψη των ψεμάτων της ΝΔ. Άφησε έναν άθλιο στόλο οχημάτων που επιχειρεί να κρύψει, δε γινόταν κανένας έλεγχος για την ανανέωση του στόλου. Το σημαντικότερο είναι ότι είχαν φορτώσει στον ΟΑΣΘ τις γραμμές των ΚΤΕΛ το 2003 και το 2008. Οι ίδιες οι κυβερνήσεις πήραν τις γραμμές των ΚΤΕΛ, που ήταν πολύ μακρινές.
Να δούμε ποιες γραμμές θα δώσουνε στο ΚΤΕΛ και μετά να συζητήσουμε. Αυτό που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός είναι αυτό που είχε ήδη γίνει, τόνισε.
Είχαμε σχέδιο για τον ΟΑΣΘ. Είχαμε προβλέψει και το διαγωνισμό για νέα λεωφορεία που ακύρωσε η ΝΔ αλλά και η πρόσληψη πολλών οδηγών και την απόδοση στα ΚΤΕΛ των απομακρυσμένων λεωφορείων.
Ο κ. Ταχιάος πριν τις εκλογές είχε πάρει μια ξεκάθαρη θέση για τη ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ. Είχε μάλιστα ζητήσει τον έλεγχο μας για την απώλεια εσόδων από τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων. Θα μας πουν τι ισχύει σήμερα.
Ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να παραμένει ένας οργανισμός του χθες, κατέληξε ο κ. Σπίρτζης.