Με το «Ημέρωμα της Στρίγγλας» του Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία της Εύας Βλασσοπούλου ολοκληρώνεται το Σάββατο 8 και την Κυριακή 9 Απριλίου (στις 19:00) στον Φάρο, οι «Παραβάσεις», το Θεατρικό Αναλόγιο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), που φέτος έφερε τον γενικό τίτλο «Αγάπης Αγώνες».
Την καλλιτεχνική επιμέλεια της σειράς, όπως και τη δραματουργική επεξεργασία και διασκευή των έργων, ανέλαβε ο Έκτορας Λυγίζος.
Ο έρωτας, η πλάνη και η έμφυλη ταυτότητα, όπως τα πραγματεύτηκε ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε τέσσερις από τις πιο χαρακτηριστικές και διασκεδαστικές κωμωδίες του, αποτέλεσαν τα θέματα της φετινής σειράς δραματοποιημένων αναλογίων του ΚΠΙΣΝ. Μετά το «Αγάπης Αγώνας Άγονος» (μετάφραση Στρατής Πασχάλης, σκηνοθεσία Άρης Μπαλής), τη «Δωδέκατη Νύχτα» (μετάφραση Νίκος Χατζόπουλος, σκηνοθεσία Κατερίνα Γιαννοπούλου) την «Κωμωδία των Παρεξηγήσεων» (μετάφραση Διονύσης Καψάλης, σκηνοθεσία Μάνος Βαβαδάκης), η σειρά ολοκληρώνεται με «Το Ημέρωμα της Στρίγγλας» στην εμβληματική μετάφραση της Κατερίνας Αγγελάκη-Ρουκ και σε διασκευή του Έκτορα Λυγίζου.
Στην Πάντοβα του 1600, ο σιορ Μπατίστας αποφασίζει να μην παντρέψει την περιζήτητη κόρη του, Μπιάνκα, πριν βρεθεί σύζυγος για την πρωτότοκή του, τη δύστροπη Κατερίνα. Ο γλυκός Λουκέντιος ερωτεύεται παράφορα τη Μπιάνκα, ενώ ο αψύς Πετρούκιος, εποφθαλμιώντας και την καλή προίκα της, βάζει σκοπό να «εξημερώσει» την ανυπότακτη Κατερίνα.
Το «Ημέρωμα της Στρίγγλας» είναι μία από τις πιο ιδιόρρυθμες και αμφιλεγόμενες κωμωδίες του Σαίξπηρ, όπου τη θέση τού συνήθως ρομαντικού και λυρικού τόνου παίρνουν η σκληρότητα και ο κυνισμός ενός κόσμου που αντιμετωπίζει τις γυναίκες ως προϊόντα προς εμπορική εκμετάλλευση ή και ως άγρια θηρία προς εξημέρωση.
Παίζουν οι Εύα Βλασσοπούλου, Κορίνα-Άννα Γκουγκουλή, Κωνσταντίνος Ζωγράφος, Έκτορας Λυγίζος, Γρηγόρης Μπαλλάς, Κατερίνα Πατσιάνη, Ιάσονας Στασινός, Aινείας Τσαμάτης.
Δείτε επίσης: Κικίλιας: «Μοχλός ανάπτυξης για την χώρα ο τουρισμός» – Τι είπε για τα επεισόδια στην ΑΣΟΕΕ & για το κόμμα Κασιδιάρη