Πρόκεται για μία από τις σπουδαιότερες πιανίστριες του καιρού μας με διεθνή αναγνώριση και πολλές διακρίσεις, όπως δύο Grammy
Γνωστή στο διεθνές μουσικό στερέωμα για την άνεση με την οποία κινείται στην πιανιστική εργογραφία της κλασικής, ρομαντικής αλλά και σύγχρονης εποχής, η Γιαπωνέζα σολίστ έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών για ένα και μοναδικό ρεσιτάλ στο πλαίσιο της σειράς «Piano Masters», την Τρίτη 24 Μαΐου στις 20:30.
Θα παρουσιάσει στο κοινό της Αίθουσας Χρήστος Λαμπράκης συνθέσεις του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, του Ρόμπερτ Σούμαν αλλά και του Γκέργκι Κούρταγκ, ενός από τους μεγαλύτερους δημιουργούς του 20ού αιώνα, και από τους πιο αγαπημένους της Ουτσίντα.
Το βιογραφικό της περιλαμβάνει αξιοζήλευτες συνεργασίες με τα διασημότερα ορχηστρικά σύνολα παγκοσμίως (Φιλαρμονικές Βερολίνου και Λονδίνου, Κονσέρτχεμπαου, Συμφωνικές της Βαυαρικής Ραδιοφωνίας, του Λονδίνου και του Σικάγο, κ.ά.) και με κορυφαίους αρχιμουσικούς, όπως οι Μπέρναρντ Χάιτινκ, Σερ Σάιμον Ρατλ, Ρικκάρντο Μούτι, Έσα-Πέκκα Σάλονεν, Βλαντίμιρ Γιουρόφσκι, Άντρις Νέλσονς, Γκουστάβο Ντουνταμέλ και Μάρις Γιάνσονς. Πρόσφατα μάλιστα, γιόρτασε την 100ή της εμφάνιση ως σολίστ με την περίφημη Ορχήστρα του Κλήβελαντ.
Στο ρεσιτάλ της Μιτσούκο Ουτσίντα στο Μέγαρο, θα ακουστούν η Φαντασία σε ντο ελάσσονα και η Σονάτα για πιάνο σε σι ύφεση μείζονα του Μότσαρτ καθώς και οι Χοροί των οπαδών του Δαβίδ, έργο 6 του Σούμαν. Η διακεκριμένη δεξιοτέχνης θα ερμηνεύσει επίσης αποσπάσματα από τους τόμους 2, 3, 5 και 7 της συλλογής «Játékok» («Παιχνίδια») του Γκέργκι Κούρταγκ, αλλά και το έργο του «… Couple égyptien en route vers l’inconnu…» («… Ζευγάρι Αιγυπτίων στον δρόμο για το άγνωστο…»).
Η προπώληση έχει αρχίσει. Τιμές εισιτηρίων: από 11 έως 60 ευρώ.
- Η απάντηση της Κίνας στη Barbie: Ο τοξικός πόλεμος ανάμεσα στα φύλα
- Κάλαντα στον Ευρωπαίο Επίτροπο Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολο Τζιτζικώστα
- Έγκριση πρόσληψης ιατρικού προσωπικού στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας
- Οικονομικές προβλέψεις του Economist για το 2025: Οκτώ κρίσιμα γεγονότα
- Παναθηναϊκός: Ο θρίαμβος των καθυστερήσεων