Οι Γκόλντεν Στέιτ Oυόριορς συνεχίζουν να είναι η δημοφιλέστερη διαδικτυακά ομάδα στην Κίνα για τρίτη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με ετήσια έκθεση για την ψηφιακή απόδοση των ομάδων.
Η αναφορά του Red Card report του NBA, η οποία κυκλοφόρησε από το πρακτορείο ψηφιακού μάρκετινγκ, Mailman, την Πέμπτη, μετρά επιρροή στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας μια σειρά μετρήσεων απόδοσης, συμπεριλμβανομένης της ανάπτυξης των οπαδών και της εμπλοκής σε κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
Οι «πολεμιστές», βρέθηκαν στην πρώτη θέση μπροστά από τους Χιούστον Ρόκετς, τους Λος Αντζελες Λέικερς, τους Τορόντο Ράπτορς και τους Μπόστον Σέλτικς.
Ο πρώην παίκτης του Τορόντο, Τζέρεμι Λιν, που μετακόμισε στην Κίνα και τους Μπεϊτζίνγκ Ντακς αυτή την εβδομάδα, ήταν ο πιο δημοφιλής παίκτης, ξεπερνώντας τους Στέφεν Κάρι, Κλέι Τόμπσον, Ράσελ Ουέστμπρουκ και Κρις Πολ.
Η έκθεση ανέφερε ότι οι ομάδες του NBA κέρδισαν συνολικά 47 εκατομμύρια νέους οπαδούς στις κινεζικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, Weibo, Douyin και Toutiao – την περασμένη σεζόν…