«Πονοκέφαλο» σε εταιρία που έταξε τηλεοράσεις εάν πετύχει το Βέλγιο 16 γκολ

Την ώρα και την στιγμή φαίνεται πως μετάνιωσε μια βελγική αλυσίδα πώλησης ηλεκτρικών ειδών, όταν επιχείρησε να εφαρμόσει ένα αρκετά πρωτοποριακό μάρκετινγκ προκειμένου να διαφημίσει τα προϊόντα της ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου.

propoli

Έντονο εκνευρισμό φαίνεται πως έχει προκαλέσει στα υψηλά στελέχη της εταιρίας το γεγονός ότι είναι πιθανό να χαρίσει όσες τηλεοράσεις πούλησε καθ’ όλη την διάρκεια της διεξαγωγής του Παγκόσμιου Κυπέλου στην Ρωσία.

Ο λόγος; Η εταιρεία δημοσίευσε διαφήμιση η οποία αναφέρει το εξής ακόλουθο μήνυμα: «Είστε φίλαθλος του Βελγίου; Με μια καλή τηλεόραση, μπορείτε φέτος να απολαύσετε το Παγκόσμιο Κύπελλο, σαν να καθόσασταν στην πρώτη σειρά! Και πιθανόν, εντελώς δωρεάν, καθώς εάν το Βέλγιο πετύχει πάνω από 15 γκολ, η εταιρία μας θα σας επιστρέψει στο ακέραιο το ποσό της αγοράς σας».

Υπενθυμίζεται πως η χώρα έχει ήδη σκοράρει στο σύνολο 12 γκολ, γεγονός που δεν καθιστά απίθανη την αύξηση αυτών στα 15.

Μάλιστα αστειευόμενος με την συγκεκριμένη διαφήμιση, ένας από τους παίκτες της εθνικής ομάδας Βελγίου, ο  Ντράις Μέρτενς  ανέφερε σε εκπροσώπους του Τύπου πριν από τον αγώνα με την Ιαπωνία πως «οι φίλοι μας αγόρασαν από αυτούς μια τηλεόραση, και…το σκέφτομαι», προσθέτοντας παράλληλα ότι στο Βέλγιο αρέσει «να σκοράρει πολλά γκολ».

Loading