Μπορεί και οι δέκα ομάδες της Φόρμουλα Ένα να πέρασαν τα τεστ ευκαμψίας της πίσω πτέρυγας των μονοθεσίων τους στο γκραν πρι της Αυστραλίας, με το οποίο «άνοιξε η αυλαία» της νέας σεζόν, ωστόσο ακολουθούν νέες αλλαγές στους σχετικούς κανονισμούς. Η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) έκρινε ότι οι τροποποιήσεις που επέφερε το χειμώνα στη σχετική νομοθεσία δεν ήταν αρκετές για να εξαλείψουν σε ένα αποδεκτό επίπεδο το θέμα που έχει προκύψει από πέρυσι με τις ιδέες περί mini-DRS. Για το κυριακάτικο γκραν πρι της Κίνας, η FIA εξέδωσε μια τεχνική οδηγία που επιβεβαιώνει νέες τροποποιήσεις στους κανονισμούς, προκαλώντας μεγάλη συζήτηση και περαιτέρω αλλαγές που προγραμματίζονται για τον επόμενο αγώνα στην Ιαπωνία.
Η τρέχουσα ανοχή των 2 χιλιοστών στα τεστ κίνησης της πίσω πτέρυγας, όταν εφαρμόζεται κάθετο φορτίο 75 κιλών, θα μειωθεί στο μισό χιλιοστό από τον αγώνα στην Ιαπωνία και μετά. Αξίζει να σημειωθεί ότι η FIA είχε ζητήσει από τις ομάδες να τοποθετήσουν κάμερες στα μονοθέσιά τους για να παρακολουθήσουν τις παραμορφώσεις που υφίστανται τα αυτοκίνητα στην πίστα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών στην Αυστραλία. Οι άνθρωποι της παγκόσμιας ομοσπονδίας ανέλυσαν τα βίντεο και επιθεώρησαν τα μονοθέσια, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν επαρκείς λόγοι για ένα «πιο αυστηρό τεστ» στο πάνω μέρος της πίσω πτέρυγας, το οποίο θα εφαρμοστεί στον επόμενο αγώνα στη Σανγκάη.
Η FIA γνωστοποίησε ότι όλες οι ομάδες ενημερώθηκαν το πρωί της Δευτέρας για την απόφαση αναθεώρησης της τεχνικής οδηγίας της.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ