Ο Στέφανος Τσιτσιπάς γνώρισε την ήττα από τον Κάρλος Αλκαράθ για ακόμη μια φορά και έμεινε εκτός προημιτελικών του Miami Open.
Ο Έλληνας πρωταθλητής (Νο 5 στον κόσμο) ηττήθηκε ξανά από τον 18χρονο Ισπανό, Νο 16 στον κόσμο, με 7-5 και 6-3 σε 1 ώρα και 50 λεπτα και πέρασε για πρώτη φορά στην καριέρα του στα προημιτελικά της διοργάνωσης.
Έτσι, ο νεαρός Ισπανός έκανε το δύο στα δύο κόντρα στον 23χρονο Έλληνα, καθώς τον είχε υποχρεώσει σε οδυνηρή ήττα και στη φάση των «32» του περσινού US Open.
Το νέο αστέρι του παγκόσμιου τένις επέστρεψε από το 2-5 του 1ου σετ, κέρδισε 11 από τα επόμενα 14 γκέιμ του αγώνα και απέκλεισε τον Έλληνα πρωταθλητή και Νο3 του ταμπλό στο Μαϊάμι.
Δείτε επίσης: Πήρε το πρωτάθλημα Ευρώπης ο Κουγιουμτζίδης!
- Επικίνδυνη επιδημία Έμπολα στο Κονγκό: 1.003 κρούσματα και 254 θάνατοι
- Η έκκληση του Χάμιλτον για προσβασιμότητα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
- Μείωση υπολειμματικών αξιών για κινεζικά ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα στη Γερμανία
- Πυρκαγιά στην Κερατέα: Οριοθετήθηκε γρήγορα χωρίς κίνδυνο για κατοικίες
- Ρετρό ρυθμοί στην καρδιά της Θεσσαλονίκης για την Παγκόσμια Ημέρα Σκαραβαίου
![]()

