Αναδιάρθρωση στη Red Bull: Προαγωγή του μηχανικού αγώνα του Φερστάπεν

Αναδιάρθρωση στη Red Bull: Προαγωγή του μηχανικού αγώνα του Φερστάπεν

Η Red Bull θα προάγει τον μηχανικό αγώνα του Μαξ Φερστάπεν σε επικεφαλής αγώνων, στο πλαίσιο της αναδόμησης στην ομάδα της Φόρμουλα Ένα, μετά την είδηση ότι ο αθλητικός διευθυντής της, Τζόναθαν Γουίτλι, αποχωρεί. Ο Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, ο μηχανικός αγώνα του Ολλανδού τρις παγκόσμιου πρωταθλητή από τη στιγμή που εντάχθηκε στο δυναμικό της Red Bull το 2016, θα συνεχίσει να εκτελεί τα συγκεκριμένα καθήκοντα παράλληλα με το νέο ρόλο του. Βάσει της νέας θέσης του, ο GP θα είναι υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες στην πίστα, καθώς και για την επίβλεψη διαφόρων τομέων, ενώ θα αναφέρεται στον τεχνικό διευθυντή της αυστριακής ομάδας, Πιέρ Βασέ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Red Bull επέλεξε να μην αντικαταστήσει τον Γουίτλι με ένα συγκεκριμένο πρόσωπο, αλλά να μοιράσει τα καθήκοντά του σε αρκετά άτομα του προσωπικού. Μολονότι δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση, το προσωπικό της αυστριακής ομάδας ενημερώθηκε για τις αλλαγές κατά τη διάρκεια ενημέρωσης που έγινε στο εργοστάσιο σήμερα το πρωί.

Μία από αυτές τις αλλαγές είναι η αναβάθμιση του Στιβ Νόουλς από ανώτερο στέλεχος στρατηγικής σε επικεφαλής αθλητικών κανονισμών, καθώς θα έχει πλέον την ευθύνη να διασφαλίσει τη συμμόρφωση της ομάδας με όλους τους κανόνες της Φόρμουλα Ένα. Θα είναι το σημείο σύνδεσης της Red Bull με τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) και θα αναφέρεται στον Λαμπιάσε. Επίσης, ο Ρίτσαρντ Γούλβερσον προάγεται σε επικεφαλής αγωνιστικών λειτουργιών και θα είναι υπεύθυνος για τις καθημερινές λειτουργίες στην πίστα. Οι αλλαγές θα τεθούν σε πλήρη εφαρμογή ενόψει της σεζόν του 2025.

Η Red Bull βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο, καθώς, εκτός από τον Γουίτλι, αποχωρεί και ο Εϊντριαν Νιούι, με τον θρυλικό σχεδιαστή της Φόρμουλα Ένα να ετοιμάζεται να πιάσει δουλειά στην Aston Martin από τον Μάρτιο του 2025. Η αυστριακή ομάδα δίνει μάχη για να υπερασπιστεί τον τίτλο της, έχοντας χάσει στο κυριακάτικο (15/9) γκραν πρι του Αζερμπαϊτζάν το προβάδισμα στη βαθμολογία των κατασκευαστών μετά από 55 αγώνες και συγκεκριμένα το ισπανικό γκραν πρι του 2022. Παράλληλα, η Red Bull μετράει ένα σερί επτά αγώνων χωρίς νίκη, το οποίο άρχισε μετά την επικράτηση του Φερστάπεν στο εφετινό γκραν πρι Ισπανίας.

©

Loading

Play