Μέχρι το Σάββατο η διάθεση των εισιτηρίων
Μέχρι το Σάββατο έχει πάρει παράταση η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας για τους αγώνες του Άρη όπως ενημέρωσε σήμερα επίσημα η «κίτρινη» ΠΑΕ.
Η ανακοίνωση αναφέρει:
«Η ΠΑΕ Άρης ενημερώνει τον κόσμο της ομάδας ότι η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της αγωνιστικής περιόδου 2021-2022 παρατείνεται μέχρι το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου».
Δείτε επίσης: Έκρηξη σε πολυκατοικία λόγω διαρροής φυσικού αερίου στην Ιταλία – Tρεις τραυματίες
- Απαγόρευση κυκλοφορίας στον δήμο Αριστοτέλη λόγω κινδύνου πυρκαγιάς
- Αγγλία: Αμφίβολη η συμμετοχή του Ρις Τζέιμς στον αγώνα με τον Παναμά
- Δυσκολίες για τον Τραμπ εν όψει των ενδιάμεσων εκλογών στις ΗΠΑ: Ποιους αποκλείει;
- Αντίκτυποι από την «ανόητη παραβίαση» κατάπαυσης πυρός του Ιράν, σύμφωνα με Τραμπ
- Δημήτρης Κουτσούμπας: Επίσκεψη στους Βασιλικούς Τάφους της Βεργίνας και το Μουσείο Αιγών
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

