Αυτή τη φορά οι Coldplay θα φιλοξενούνται στη φανέλα της Μπαρτσελόνα.
Σε μια νέα πρωτοβουλία του Spotify, που περιλαμβάνει συμφωνία χορηγίας με τον σύλλογο της Καταλωνίας, σε κάθε Clasico, διαφορετικοί καλλιτέχνες θα εμφανίζονται αντί του λογότυπου στη φανέλα. Στο Clasico με τη Ρεάλ Μαδρίτης, που θα διεξαχθεί στις 26 Οκτωβρίου, οι Coldplay θα κοσμούν τη φανέλα της Μπαρτσελόνα. Το έμβλημα που θα εμφανίζεται στο t-shirt είναι εμπνευσμένο από το δέκατο άλμπουμ του συγκροτήματος, «Moon Music», το οποίο κυκλοφόρησε στις 4 Οκτωβρίου.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που, μέσω της συνεργασίας μας με το Spotify, οι Coldplay θα είναι παρόντες στη φανέλα της Μπαρτσελόνα για το Clásico. Η αγάπη ανάμεσα στο συγκρότημα και τον σύλλογο χρονολογείται πολλά χρόνια πίσω, από την επίσκεψη του συγκροτήματος στην προπόνηση μέχρι τους παίκτες της Μπαρτσα που παρακολούθησαν ζωντανά τους Coldplay στη Βαρκελώνη όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και τη μουσική τους που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι των καλύτερων στιγμών του συλλόγου», δήλωσε ο Ζούλι Γκουιού, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Μπαρτσελόνα.
«Οι Coldplay είναι ένα από τα πιο αγαπημένα συγκροτήματα στον κόσμο στο Spotify και η ιστορική τους σχέση με την Μπαρτσελόνα είναι βαθιά. Είμαστε ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε αυτή την ιστορία με οπαδούς σε όλο τον κόσμο μέσα από την εμβληματική φανέλα της Μπαρτσελόνα. Η κυκλοφορία του Moon Music είναι μια τέλεια στιγμή για να γιορτάσουμε τη δύναμη του ποδοσφαίρου και την ικανότητα της μουσικής να φέρνει κοντά τους ανθρώπους», τόνισε ο Μαρκ Χαζάν, αντιπρόεδρος συνεργασιών και μάρκετινγκ στο Spotify.
Η χορηγία τίτλου του Spotify στην Μπαρτσελόνα είχε ως αποτέλεσμα αρκετές συνεργασίες για τη φανέλα του συλλόγου. Ο ράπερ Ντρέικ (Drake) ήταν ο πρώτος καλλιτέχνης που αντικατέστησε το λογότυπο της πλατφόρμας στη φανέλα, ακολουθούμενος από την Καταλανή καλλιτέχνιδα Ροσαλία (Rosalía), το συγκρότημα Rolling Stones και, πιο πρόσφατα, την τραγουδίστρια Κάρολίνα Γκιρλάδο Ναβάρο, γνωστή ως Κάρολ G (Karol G).