Δύσκολες στιγμές για τον Νεβίλ στην Ιαπωνία: Απώλειες και προκλήσεις στον αγώνα τίτλου

Δύσκολες στιγμές για τον Νεβίλ στην Ιαπωνία: Απώλειες και προκλήσεις στον αγώνα τίτλου

Σε… θρίλερ εξελίσσεται η μάχη για το τρόπαιο των οδηγών στο εφετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), καθώς ο Εσθονός Οτ Τάνακ της Hyundai τέθηκε επικεφαλής της γενικής στο Ράλι Ιαπωνίας, ενώ ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ είχε μια δύσκολη Παρασκευή, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι ελπίδες του για να πανηγυρίσει τον παρθενικό τίτλο της καριέρας του.

Η σημερινή ημέρα άρχισε με τη Hyundai στην κορυφή, καθώς οι Τάνακ και Νεβίλ έκαναν το 1-2 στις πρώτες δύο ειδικές. Όμως, ενώ η ταχύτητα του Τάνακ τον διατηρούσε στις πρώτες θέσεις των ειδικών και -με εξαίρεση την τέταρτη ειδική- στην κορυφή της γενικής, ο Νεβίλ στάθηκε άτυχος στην τρίτη ειδική, καθώς το αυτοκίνητό του παρουσίασε θέμα με την πίεση του τούρμπο, με αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά η ισχύς του κινητήρα του. Δεδομένου ότι δεν υπήρχε κάποιο σέρβις στο μέσο της ημέρας και τα διαθέσιμα ανταλλακτικά ήταν περιορισμένα, ο Νεβίλ και ο συνοδηγός του, Μάρτιν Βιντέγκε, αναγκάστηκαν να κόψουν ρυθμό στις επόμενες πέντε ασφάλτινες ειδικές, ωστόσο έχασαν πάνω από επτά λεπτά και… κατρακύλησαν στην 15η θέση της γενικής. Μετά την εξέλιξη αυτή, έχουν δύσκολο έργο για να επιστρέψουν στις θέσεις που χαρίζουν βαθμούς, με τις ελπίδες τους να κατακτήσουν τους έξι βαθμούς που χρειάζονται για να πανηγυρίσουν τον τίτλο να στηρίζονται πλέον στο πρόγραμμα της Κυριακής (24/11).

Στο μεταξύ, ο Τάνακ αξιοποίησε την ταχύτητά του και όχι μόνο διατήρησε ζωντανές τις ελπίδες του για τον τίτλο, αλλά και ενίσχυσε την… υποψηφιότητα της Hyundai που δίνει μάχη με την Toyota για τον τίτλο στους κατασκευαστές. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019 αρχικά δέχθηκε πίεση από τον Ουαλό Έλφιν Έβανς της Toyota, ο οποίος βρέθηκε επικεφαλής στη γενική κατάταξη μετά την τέταρτη ειδική με προβάδισμα 0.7 δευτερολέπτων. Όμως, ο Τάνακ ήταν εξαιρετικός στο απογευματινό πρόγραμμα (σ.σ. ενδεικτικά, ο Εσθονός ήταν 14.4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Έβανς στην 5η ειδική), με αποτέλεσμα να ανακτήσει το προβάδισμα και να χτίσει διαφορά 20.9 δευτερολέπτων στο τέλος της ημέρας.

Loading

Play