Σαν σήμερα, στις 21 Ιανουαρίου 2019 εξαφανίστηκε το αεροπλάνο του Εμιλιάνο Σάλα για την μεταγραφή του από τη Ναντ στο Κάρντιφ
Όμως, 17 ημέρες αργότερα θα έβρισκαν τα συντρίμμια του αεροπλάνου και τη σορό του, επιβεβαιώνοντας το τρομερό τέλος του δυστυχήματος.
Το αεροπλάνο που μετέφερε τον 28χρονο Αργεντινό από τη Ναντ στο Κάρντιφ δεν έφτασε ποτέ στην Ουαλία και στις 21 Ιανουαρίου 2019 τα όνειρα τελείωσαν για τον επιθετικό που είχε φιλοδοξίες να παίξει σε ένα από τα σημαντικότερα πρωταθλήματα του κόσμου.
Ο Ντέιβιντ Χέντερσον, ο επιχειρηματίας που οργάνωσε την πτήση που συνετρίβη και οδήγησε στον θάνατο του Εμιλιάνο Σάλα, κρίθηκε ένοχος από το δικαστήριο του Κάρντιφ και καταδικάστηκε σε 18 μήνες φυλάκιση τον Νοέμβριο του 2021.
Ο Χέντερσον είχε προσλάβει τον πιλότο Ντέιβιντ Ίμποτσον, ο οποίος επίσης σκοτώθηκε, παρά το γεγονός ότι η σορός του δεν βρέθηκε ποτέ. Ο Ίμποτσον δεν είχε ούτε άδεια να πετάει με εμπορικό αεροσκάφος ούτε άδεια να πετάει σε κακές καιρικές συνθήκες ή τη νύχτα.
Στις 21 Ιανουαρίου 2019, ο Σάλα επιβιβάστηκε σε ένα αεροπλάνο Piper PA-46 Malibu για να ταξιδέψει από το αεροδρόμιο Nantes Atlantique στο Κάρντιφ, προκειμένου να ενταχθεί στο νέο σύλλογό του. Τις προηγούμενες ώρες ο παίκτης είχε αναρτήσει στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μια φωτογραφία, αποχαιρετώντας τον γαλλικό σύλλογο.
Κατά τη διάρκεια της πτήσης έστειλε ένα φωνητικό μήνυμα, εκφράζοντας τον φόβο του για την πτήση: «Γεια σας αδέρφια, τι κάνετε, τρελοί; Είμαι… πεθαμένος. Ήμουν στη Νάντη και έκανα ένα σωρό πράγματα. Δεν τελείωναν ποτέ. Τώρα είμαι σε ένα αεροσκάφος που μοιάζει να καταρρέει και ταξιδεύω στο Κάρντιφ. Αύριο το απόγευμα θα αρχίσω προπόνηση με την νέα ομάδα μου. Θα δούμε πώς θα πάνε τα πράγματα. Αν σε 1,5 ώρα δεν έχετε νέα μου… Δεν ξέρω αν στείλουν κανέναν να με βρει, γιατί δεν θα μπορούν να με βρουν. Πόσο φοβάμαι!» έλεγε χαρακτηριστικά.
Το μονοκινητήριο Piper PA-46 Malibu που πήρε ο παίκτης για το δρομολόγιο Ναντ-Κάρντιφ εξαφανίστηκε από τα ραντάρ μια ημέρα σαν σήμερα πριν από τρία χρόνια, περίπου είκοσι χιλιόμετρα βόρεια του νησιού Γκέρνσεϊ. Το αεροπλάνο, το οποίο αρχικά πετούσε στα 5.000 πόδια, είχε ζητήσει να κατεβεί χαμηλότερα και πέταξε στα 2.300 πόδια πριν χαθεί από τα ραντάρ.
Ώρες αργότερα, έγινε γνωστό ότι ο πιλότος είχε ζητήσει να πραγματοποιήσει αναγκαστική προσγείωση στο Γκέρνσεϊ.
Εκεί ξεκινά η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης, στην οποία μετά από 17 ημέρες αποκαλύπτεται ότι έχουν βρεθεί συντρίμμια του αεροπλάνου και υπολείμματα της σορού του Σάλα βαθιά στο κανάλι.
Σύμφωνα με το βρετανικό γραφείο διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων (AAIB), ο πιλότος είχε χάσει τον έλεγχο του αεροσκάφους «αφού έκανε έναν ελιγμό με μεγάλη ταχύτητα για να αντιμετωπίσει την κακοκαιρία». Επιπλέον, το αεροπλάνο δεν είχε άδεια να λειτουργεί εμπορικά.
Ναντ και Κάρντιφ, με αναρτήσεις τους στα social media, θυμήθηκαν σήμερα τον Εμιλιάνο Σάλα.
Δείτε επίσης: Australian Open: Οι Έλληνες ομογενείς της τραγουδούν το «μήλο μου κόκκινο» στην Σάκκαρη (vid)
- Η επερχόμενη καταιγίδα στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία: Η Κίνα προηγείται στην ηλεκτροκίνηση
- Ο Κρίστοφερ Βέλντε ξεχωρίζει και αναδεικνύεται σε βασικό παίκτη για τον Ολυμπιακό
- Δεκαέξι θάνατοι και 566 τραυματισμοί από τροχαία ατυχήματα στην Αττική τον Οκτώβριο
- Taste Atlas: Το σαγανάκι κόβει την ανάσα στους γαστρονομικούς χάρτες του κόσμου
- Δ. Κουτσούμπας: Η έκθεση για το 1944 φωτίζει το παρόν και το μέλλον του εργατικού κινήματος