Εντυπωσιακή διεθνής απήχηση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις

Οι αγωνιστικές ημέρες του Εθνικού μας αγώνα αποτέλεσαν ένα 4ήμερο γεμάτο σημαντικές στιγμές και ανατροπές, που έδωσαν ελληνικό χρώμα στην εξέλιξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, «βάζοντας» την Ελλάδα στα σπίτια δεκάδων εκατομμυρίων φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο φετινός αγώνας καταγράφηκε ως ο δυσκολότερος του Πρωταθλήματος Ράλι των τελευταίων ετών, καθώς τα συναισθήματα άλλαζαν με αγωνιστικούς ρυθμούς. Από την ευγνωμοσύνη για την παρουσία του θρύλου της ποδηλασίας, Mark Cavendish, στην αγωνία για τη στέψη του πρωταθλητή του Junior WRC, Romet Jürgenson, και από την αμηχανία λόγω της μικρότερης διαφοράς νίκης που έχει καταγραφεί ποτέ στο WRC2, έως την απόλυτη αποδοχή για το «1,2,3» της Hyundai Shell Mobis.

Η ανατρεπτική εξέλιξη αποτυπώθηκε ανάλογα στις μετρήσεις, με 4,6 εκατομμύρια τηλεθεατές να παρακολουθούν το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις στην Ελλάδα μέσω COSMOTE TV, ΕΡΤ και ΑΝΤ1, ενώ επιπλέον 86,4 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τον αγώνα από έξι επιλεγμένες αγορές παγκοσμίως.

Σημαντική αύξηση, από 10% έως 23%, παρατηρήθηκε στη διεθνή απήχηση του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις στα κοινωνικά δίκτυα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του αγώνα.

Η απήχηση μετρήθηκε για 10 ημέρες, σε 60,2 εκατομμύρια εμφανίσεις, 22,3 εκατομμύρια προβολές και 2,2 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις.

Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, εξέφρασε την ικανοποίησή του και επεσήμανε ότι τα στοιχεία αναφορικά με την προβολή του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις είναι εντυπωσιακά και δεσμευτικά. «Είναι υποχρέωσή μας να συνεχίσουμε να διοργανώνουμε τον αγώνα σε αυτό το υψηλό επίπεδο, μεγιστοποιώντας την προβολή της χώρας μας», πρόσθεσε.

©

Loading