Ανακατατάξεις και νέες εξελίξεις στο WRC για τη σεζόν 2023. Αναδείξεις οδηγών και καινοτομίες στις βαθμολογίες και τους κανονισμούς. Δεν έχουν παρέλθει παρά λίγες εβδομάδες από την αναγνώριση του Τιερί Νεβίλ ως παγκόσμιου πρωταθλητή στο WRC, επισημαίνοντας μια σημαντική καμπή στην ιστορία του πρωταθλήματος. Μετά από μια δεκαετία σκληρής προσπάθειας, ο Βέλγος οδηγός της Hyundai κατάφερε να κατακτήσει την κορυφή. Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη φορά που το Νο1 ενός Rally1 οδηγείται από αυτοκίνητο εκτός της Toyota.
Η αλλαγή του συστήματος κινητήρων υπογραμμίζει την επιθυμία για μείωση του κόστους και την εισαγωγή νέων τύπων κινητήρων στο μέλλον. Η επερχόμενη σεζόν, για πρώτη φορά από το 2008, θα περιλαμβάνει 14 ράλι, με την έναρξη της στο Μονακό και την ολοκλήρωσή της στη Σαουδική Αραβία. Μεταξύ των σημαντικών αλλαγών, το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στα τέλη Ιουνίου, ενισχύοντας τον ιστορικό του χαρακτήρα.
Σημαντικές προσαρμογές αναμένονται και στο σύστημα βαθμολόγησης, καθώς οι διοργανωτές αντελήφθησαν την ανάγκη για πιο δίκαιες διαδικασίες. Η Pirelli αποχαιρέτησε το WRC, με τη θέση της να αναλαμβάνει η Hankook, εν μέσω ανησυχίας για την απόδοση της νέας προμήθειας ελαστικών. Επιπλέον, η επιστροφή των Remote Service υπόσχεται να φέρει περισσότερη αποτελεσματικότητα στην υποστήριξη των ομάδων κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Η δυναμική του WRC ενισχύεται με την επιστροφή του Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Η Toyota θα υποδεχτεί επίσης τον Γιούχα Κάνκουνεν σε έναν ρόλο-κλειδί, ενισχύοντας τη στρατηγική της ομάδας.
Πηγή περιεχομένου: in.gr