Η τύχη ευνόησε τους γενναίους καθώς από τη σκοτεινιά και την υγρασία του Ιντερλάγκος, ο Κέβιν Μάγκνουσεν ξέσπασε για να πάρει μια αξιοσημείωτη pole position στο σπριντ για το Grand Prix του Σάο Πάολο, το πρώτο της καριέρας του και το πρώτο για την ομάδα του Haas
Η μορφή σπριντ αυτού του Σαββατοκύριακου σημαίνει ότι ο Magnussen δεν θα είναι απαραίτητα στο μπροστινό μέρος του grid για το γκραν πρι της Κυριακής. Θα ξεκινήσει στο μπροστινό μέρος για τους 24 γύρους του Σαββάτου και σίγουρα θα δυσκολευτεί να συγκρατήσει τον 2ο Max Verstappen.
Ωστόσο, ήταν μια φοβερή στιγμή για τον Δανό οδηγό. Έφυγε από τη Haas στα τέλη του 2020, ο Magnussen ανακλήθηκε από την ομάδα στην αρχή αυτής της σεζόν, για να αντικαταστήσει τον Ρώσο οδηγό Nikita Mazepin μετά την εισβολή στην Ουκρανία.
Ο Μάγκνουσεν ανέβηκε σαν να μην ήταν ποτέ μακριά και μετά από 139 συναντήσεις επιτέλους έχει μια pole position. Αυτός και η ομάδα γιόρτασαν με χαρούμενη εγκατάλειψη καθώς η Haas κέρδισε επίσης την πρώτη τους από τότε που μπήκε στο άθλημα το 2016.
Έχουν 143 αγώνες πίσω τους και αυτή η στιγμή θα μείνει για πολύ στη μνήμη, τελειώνοντας τελικά το ρεκόρ τους για τη μεγαλύτερη διαδρομή ως κατασκευαστής στην F1 χωρίς διεκδίκηση pole. Το άξιζε για όλα που η μητέρα φύση έπαιξε το ρόλο της. Ο Magnussen είχε ήδη καταφέρει θαυμάσια να βάλει το Haas του στο Q3 και μετά άρπαξε την ευκαιρία του.
Η ομάδα τον έθεσε πρώτο στην έναρξη της τελευταίας περιόδου των προκριματικών σε συνθήκες υγρασίας με πιο έντονη βροχή να απειλεί. Η ομάδα του του πρότεινε να βάλει pit για να το περιμένει, αλλά εκείνος, αντ’ αυτού, αποφάσισε να δώσει χρόνο ούτως ή άλλως.
Ήταν μια τολμηρή απόφαση και ο Μάγκνουσεν την εκτέλεσε έξοχα. Οκτώ άλλα αυτοκίνητα ήταν επίσης έξω σε εκείνο το σημείο, όλα με τα slick ελαστικά. Αλλά ο Μάγκνουσεν ήταν ο καλύτερος από αυτούς, και μόνο ένα λεπτό αφότου όρισαν τους χρόνους τους, ο Τζορτζ Ράσελ αποχώρησε, έπεσε στη Μερσεντές του στο χαλίκι και η συνεδρία κύλησε με κόκκινη σημαία. Όταν άρχισε πάλι, η βροχή έπεφτε και ο χρόνος του Magnussen δεν μπορούσε να βελτιωθεί.
«Δεν έχω νιώσει ποτέ έτσι στη ζωή μου», είπε. «Δεν ξέρω τι να πω, η ομάδα με έβαλε σε καλό δρόμο την κατάλληλη στιγμή. Είναι απίστευτο. [Αύριο] είναι η μέγιστη επίθεση, ας πάμε για κάτι αστείο.”
Ήταν μια ξεχωριστή στιγμή για τον K-Mag, όπως είναι γνωστός, ο οποίος μετά σχεδόν έκλαιγε από χαρά και το γιόρτασε με ενθουσιασμό σαν βίκινγκ πηδώντας πάνω στο αυτοκίνητό του και στη συνέχεια αγκαλιάζοντας τον αρχηγό της ομάδας Guenther Steiner.
«Δεν ήταν τύχη, το άξιζε ο οδηγός, η ομάδα», είπε ο Στάινερ. «Ο Κέβιν έβαλε έναν γύρο όταν χρειαζόταν. Όταν βρέχει σούπα, πρέπει να έχεις ένα κουτάλι και εμείς πήραμε το κουτάλι σήμερα».
Ο Russell ήταν τυχερός στο ότι, παρά το γεγονός ότι έφυγε, διατηρεί την 3η θέση που κατείχε σε εκείνο το σημείο, ενώ ο συμπαίκτης του Lewis Hamilton ήταν στην όγδοη. Ο Carlos Sainz της Ferrari ήταν 5ος, αλλά θα λάβει ποινή πέντε θέσεων στον αγώνα της Κυριακής λόγω αλλαγής κινητήρα.
Ο Lando Norris ήταν τέταρτος για τη McLaren, ο Esteban Ocon και ο Fernando Alonso έκτος και έβδομος για την Alpine. Ο Sergio Pérez ήταν ένατος για τη Red Bull και ο Charles Leclerc στη δέκατη για τη Ferrari.
Δείτε επίσης: F1: Πότε είναι το Γκραν Πρι Βραζιλίας;