Νέο κρούσμα κορονοϊού ανακοίνωσε σήμερα η Φενερμπα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας.
Χθες (20/1), η Φενέρ είχε επικρατήσει με 73-67 της Ζαλγκίρις Κάουνας στην Πόλη, αλλά την επομένη αυξήθηκαν οι θετικοί σε Covid-19 παίκτες της.
Πριν από το τζάμπολ με την ομάδα της Λιθουανίας, ο προπονητής της Φενέρ, Σάσα Τζόρτζεβιτς, μετρούσε ήδη έναν παίκτη με κορονοϊό, ενώ υπήρχε και μέλος του τιμ που είχε νοσήσει. Πλέον τα θετικά κρούσματα κορονοϊού στις τάξεις της Φενερμπαχτσέ αυξήθηκαν σε τρία.
Όπως ενημέρωσε ο σύλλογος της Τουρκίας ο παίκτης που βρέθηκε θετικός σήμερα (21/1) τέθηκε σε καραντίνα, αλλά αν είχε αγωνιστεί χθες κόντρα στη Ζαλγκίρις ο κίνδυνος διασποράς του ιού είναι μεγάλος.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης: Νεότερα για την υπόθεση βιασμού στη Θεσσαλονίκη: Προσήχθη ο πρώην μετρ του Αχίλλειον
- Ανατροπή από την Τεχνητή Νοημοσύνη: Αυξάνονται οι λογαριασμοί που σοκάρουν τις επιχειρήσεις
- Αποχώρηση Στηβ Κλαρκ από την εθνική Σκωτίας μετά τον αποκλεισμό στο Μουντιάλ 2026
- Η τεχνητή νοημοσύνη ως κινητήριος δύναμη της παραγωγικότητας στην Ελλάδα
- Γαλλία: Διαπραγματεύσεις που συγκρατούν τις τιμές των βασικών αγαθών
- Ανατροπή και πρόκριση για το Κονγκό στο Μουντιάλ 2026
![]()

