Φόρμουλα 1: Νικητής με κλαταρισμένο ελαστικό ο Χάμιλτον

Φόρμουλα 1: Νικητής με κλαταρισμένο ελαστικό ο Χάμιλτον

Σε έναν αγώνα που ήταν αδιάφορος στο μεγαλύτερο μέρος του, παραλίγο να ανατραπούν τα πάντα καθώς στον τελευταίο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον είχε κλατάρισμα, με αποτέλεσμα η κατά τα φαινόμενα εύκολη νίκη του, να απειληθεί από τον Μαξ Φερστάπεν. 

Παρ’ όλα αυτά λόγω της μεγάλης διαφοράς που είχε ο Βρετανός από τον οδηγό της Ρεντ Μπουλ αλλά και το πιτ στοπ του τελευταίου έναν γύρο πριν (έβαλε τη μαλακή γόμα για να πάρει τον έξτρα βαθμό του ταχύτερου γύρου), ο Χάμιλτον πήρε την 7η νίκη του στο Γκραν Πρι του Σίλβερστοουν.  

Ο αγώνας 

Από την αρχή είχαμε safety car, αφού ο Άλμπον συγκρούστηκε με τον Μάγκνουσεν, ο οποίος βγήκε εκτός. Ο πιλότος της Red Bull δέχθηκε και ποινή πέντε θέσεων. Μετά από πέντε γύρους ο παγκόσμιος πρωταθλητής κρατούσε τον ομόσταυλό του πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, εκτός ζώνης DRS. 

Στον 13ο γύρο είχαμε νέο αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς ο Ντάνι Κβίατ είχε μία έξοδο. Μάλιστα ήταν και αρκετά νευριασμένος, αφού τα έβαλε με τον κάμεραμαν. Σε αυτό το σημείο οι οδηγοί μπήκαν στα πιτς και έβαλαν τα σκληρά ελαστικά. Ο μόνος που δεν το έκανε ήταν ο Γκροζάν, ο οποίος βέβαια όσο κυλούσαν οι γύροι έχανε θέσεις. Μάλιστα προειδοποιήθηκε από τους αγωνοδίκες για εναλλαγή γραμμής δύο φορές σε μάχη με τον Σάινθ. 

Πιο πίσω ο Σεμπάστιαν Φέτελ έδωσε τη δική του μάχη με τον Γκασλί για την 10η θέση στη ζώνη των βαθμών. Ωστόσο ο οδηγός της Alpha Tauri ήταν ο μεγάλος κερδισμένος. Τα πράγματα έμειναν σταθερά στην κορυφή μέχρι και ένα γύρο πριν το τέλος. Ο Χάμιλτον δημιούργησε διαφορά πάνω από τρία δευτερόλεπτα από τον Μπότας, με τους Φερστάπεν και Λεκλέρ να παραμένουν σταθερά στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. 

Στον προτελευταίο γύρο ήρθαν τα πάνω κάτω. Τότε η ατυχία χτύπησε τον Βαλτέρι Μπότας με το ελαστικό του Φινλανδού οδηγού να κλατάρει και να καταφέρνει να μπει στα pits για να συνεχίσει τον αγώνα. Όμως τελικά έμεινε εκτός δεκάδας, αφού ο Σεμπάστιαν Φέτελ  βρέθηκε εντός πόντων. Στο τελευταίο γύρο ο Χάμιλτον λίγο έλειψε να χάσει και τη νίκη. Το ελαστικό του κλάταρε, όπως ακριβώς και του ομόσταυλου του, όμως μπόρεσε να τερματίσει σε ένα δραματικό φινάλε πριν την καρό σημαία. Κατ’ αυτόν τον τρόπο στη 2η θέση τερμάτισε ο Φερστάπεν, ενώ στο βάθρο βρέθηκε και ο Λεκλέρ. Άτυχος ήταν επίσης και ο Σάινθ, του οποίου επίσης κλάταρε το ελαστικό ανάγκαζοντας τον να μπει στα πιτς και να πέσει στη 13η θέση από την 5η στην οποία βρισκόταν. 

Αξίζει να αναφερθεί, ότι ο Νίκο Χούλκενμπεργκ στην επιστροφή του στη Φόρμουλα 1 ως αντικαταστάτης του Σέρχιο Πέρες (βρέθηκε θετικός στον κορονοϊο) στάθηκε πολύ άτυχος καθώς σε έναν αγώνα στον οποίο μπορούσε να διεκδικήσει το βάθρο, δεν ξεκίνησε καν λόγω προβλήματος στο πάτωμα του μονοθεσίου του με τους μηχανικούς της Racing Point να μην προλαβαίνουν να το επιλύσουν εντός χρόνου. 

Επόμενο γκραν πρι σε μια εβδομάδα από τώρα ξανά στην πίστα του Σίλβερστοουν στο οποίο θα υπάρχουν και ορισμένες επετειακές εκδηλώσεις για τα 70 χρόνια της Φόρμουλα 1 (σε αυτή την πίστα διεξήχθη ο πρώτος αγώνας στην ιστορία του σπορ).

Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα 

1  Lewis HAMILTON Mercedes 

2  Max VERSTAPPEN Red Bull Racing 

3  Charles LECLERC Ferrari 

4  Daniel RICCIARDO Renault 

5  Lando NORRIS McLaren 

6  Esteban OCON Renault 

7  Pierre GASLY AlphaTauri 

8  Alexander ALBON Red Bull Racing 

9  Lance STROLL Racing Point 

10  Sebastian VETTEL Ferrari 

11  Valtteri BOTTAS Mercedes 

12  George RUSSELL Williams 

13  Carlos SAINZ McLaren 

14  Antonio GIOVINAZZI Alfa Romeo Racing 

15  Nicholas LATIFI Williams 

16  Romain GROSJEAN Haas F1 Team 

17  Kimi RÄIKKÖNEN Alfa Romeo Racing 

18  Daniil KVYAT AlphaTauri 

19  Kevin MAGNUSSEN Haas F1 Team 

20  Nico HULKENBERG Racing Point 

Loading

Play