Το ιαπωνικό Grand Prix της Φόρμουλα Ένα, που επρόκειτο να διεξαχθεί στις αρχές Οκτωβρίου, ακυρώθηκε για δεύτερη διαδοχική χρονιά, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, όπως ανακοινώθηκε από τους διοργανωτές.
Μετά από συζητήσεις «με τις αρχές στην Ιαπωνία, η ιαπωνική κυβέρνηση έλαβε την απόφαση να ακυρώσει τον αγώνα αυτήν την σεζόν, λόγω των δυσκολιών που συνδέονται με την πανδημία που συνεχίζεται στη χώρα», αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
- Επιδοτήσεις 5,33 ευρώ το κιλό για το κυνήγι λαγοκέφαλου στην Κρήτη και το Νότιο Αιγαίο
- Ανακαλύψεις από τους πάπυρους του Ερκολάνο: Νέα έργα του Φιλοδήμου αποκαλύπτονται μέσω τεχνητής νοημοσύνης
- Γιάννης Σγουρός: Υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στην Α Αθηνών μετά τη συνάντηση με τον Ανδρουλάκη
- Ενισχύσεις πυροσβεστικών δυνάμεων στον Ορχομενό για την καταπολέμηση της φωτιάς
- Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, προειδοποιεί ο Σακελλαρίδης αν δεν διπλασιαστούν οι θέσεις εργασίας
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

