Η Φόρμουλα Ένα εξετάζει το ενδεχόμενο συμμετοχής μιας νέας ομάδας στο πρωτάθλημα από το 2026. Τον Ιανουάριο είχε απορριφθεί η πρόταση του Αμερικανού Μάικλ Αντρέτι και της Cadillac, η οποία ανήκει στη General Motors, για συμμετοχή το 2025 ή το 2026. Ωστόσο, η αποχώρηση του Αντρέτι από την ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού Andretti Global έχει αλλάξει την κατάσταση, καθώς η νέα ομάδα θα είναι πλέον μια συμμετοχή της General Motors, με επικεφαλής τον επιχειρηματία Νταν Τόουρις, πλειοψηφικό μέτοχο της Andretti Global.
Η General Motors επιθυμεί να συνεισφέρει σημαντικά στη νέα ομάδα, οδηγώντας σε φρέσκιες συνομιλίες στο Λας Βέγκας, με πιθανή είσοδο το 2026, χρονιά που θα σηματοδοτήσει σημαντικές αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς της Φόρμουλα Ένα. Αντιπρόσωποι του Τόουρις και της General Motors συμμετέχουν σε συνομιλίες με τη Φόρμουλα Ένα στο περιθώριο του γκραν πρι που θα διεξαχθεί την Κυριακή (08:00 Ελλάδας) στο Λας Βέγκας.
Στο παρελθόν, οι περισσότερες ομάδες της Φόρμουλα Ένα είχαν εκφράσει την αντίθεσή τους στην επέκταση του γκριντ, επικαλούμενοι εμπορικούς λόγους. Υποστήριξαν ότι μια ενδέκατη ομάδα δεν θα προσέφερε επαρκή προστιθέμενη αξία στα έσοδα του σπορ, δεδομένου ότι η πίτα θα μοιραζόταν σε 11 μέρη αντί για 10.
Από το 2016, δεν έχουν υπάρξει περισσότερες από δέκα ομάδες στη Φόρμουλα Ένα, αλλά οι τρέχουσες συζητήσεις είναι οι πιο κρίσιμες για μια νέα συμμετοχή.
Η General Motors έχει δεσμευθεί να κατασκευάσει μια μονάδα ισχύος για τη Φόρμουλα Ένα, η οποία όμως δεν θα είναι έτοιμη πριν το 2028.
Αυτό σημαίνει ότι η πιθανή νέα ομάδα θα πρέπει να προμηθεύεται μονάδες ισχύος από έναν από τους πέντε διαθέσιμους κατασκευαστές κινητήρων από το 2026, όπως οι Mercedes, Ferrari, Honda, Red Bull Ford και Audi.