Η Adidas προβλέπει ότι η αυξανόμενη δημοτικότητα του ποδοσφαίρου μεταξύ των καταναλωτών διεθνώς θα αποτελέσει μια μακροχρόνια τάση μέχρι το 2025, καθώς οι πωλήσεις των φανελών της για τα φετινά ποδοσφαιρικά τουρνουά έχουν υπερβεί τις προσδοκίες της.
Αθλητικές μάρκες όπως η Adidas, η Puma και η Nike ‘στοιχηματίζουν’ σε περισσότεροι καταναλωτές που ασχολούνται με τον αθλητισμό και επιθυμούν να αγοράσουν τα προϊόντα τους αυτό το καλοκαίρι εν όψει του Euro 2024 και των Ολυμπιακών Αγώνων.
Η αύξηση των πωλήσεων ποδοσφαιρικών υποδημάτων και ενδυμάτων συνέβαλε σε αύξηση 6% στις πωλήσεις ένδυσης για το τρίμηνο, καταγράφοντας την πρώτη άνοδο ύστερα από αρκετό καιρό, σύμφωνα με τον διευθύνων σύμβουλο της Adidas, Μπιορν Γκούλντεν, σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους.
Η Adidas πούλησε σχεδόν 3 εκατομμύρια φανέλες για το Euro 2024 και σχεδόν 2 εκατομμύρια για το Copa America, αρχίζοντας από την προ-χριστουγεννιάτικη περίοδο του 2023.
Η Adidas υποστηρίζει επίσης κάποιους από τους κορυφαίους ποδοσφαιρικούς συλλόγους παγκοσμίως, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, η Άρσεναλ, η Μπάγερν Μονάχου και η Γιουβέντους.
«Η Adidas φέρνει τώρα το ποδόσφαιρο στους δρόμους και είναι μια τάση που θα συνεχίσουμε να παρατηρούμε ότι ενισχύεται και μετά τα ποδοσφαιρικά γεγονότα, διαρκώντας μέχρι το 2025», δήλωσε ο Γκούλντεν.