Η αλλαγή σταδίου θα κοστίσει έως και 20 εκ. στην Μπαρτσελόνα

Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε επίσημα χθες τη μεταφορά έδρας στο Ολυμπιακό Στάδιο της Βαρκελώνης για την περίοδο 2023-24

Για να επιτραπούν οι εργασίες στο γήπεδο, οι «Μπλαουγκράνα» θα πρέπει να μετακομίσουν για μια σεζόν και να παίξουν στο «Μόνζουικ», πριν επιστρέψουν στο γήπεδό τους το 2024-25.

propoli

Συγκεκριμένα, η Μπαρτσελόνα θα μπορεί να χρησιμοποιεί το στάδιο από τον Αύγουστο του 2023 έως τον Μάιο του 2024, με τη δομή να έχει χωρητικότητα περίπου 55.000 θέσεων. 

Η μετακόμιση θα γίνει για τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της πρώτης ομάδας ανδρών και για την προετοιμασία που προηγείται και ακολουθεί τις διάφορες αγωνιστικές ημέρες. Η Μπαρτσελόνα θα μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί το στάδιο, σε περιστασιακή βάση, για προπονήσεις και άλλες αθλητικές εκδηλώσεις.

Πόσο όμως θα κοστίσει στον σύλλογο η προσωρινή μετακίνηση; Το αποκάλυψε η ίδια η Μπαρτσελόνα, η οποία υπολογίζει το κόστος της μετακόμισης θα κινηθεί μεταξύ 15 και 20 εκατομμυρίων ευρώ. «Υπολογίζουμε ότι η μετακίνηση στο “Μόνζουικ” θα κοστίσει στην “Μπάρτσα” από 15 έως 20 εκατομμύρια ευρώ», επιβεβαίωσε ο πρόεδρος των Καταλανών, Ζοάν Λαπόρτα.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι για να διασφαλίσουν την καλή πρόσβαση του κοινού στο Ολυμπιακό Στάδιο, ο δήμος και η Μπαρτσελόνα έχουν εργαστεί σε ένα σχέδιο κινητικότητας που ενισχύει τις δημόσιες συγκοινωνίες και τη βιώσιμη κινητικότητα κι έχουν υπολογίσει το κόστος της έκτακτης συντήρησης και ασφάλειας για να εξασφαλίσουν τη μικρότερη δυνατή επίδραση στο περιβάλλον. 

Οι δαπάνες που συνδέονται με αυτές τις παρεμβάσεις είναι 7,2 εκατ. ευρώ, τις οποίες θα αναλάβει η ομάδα κατά 64% και ο δήμος κατά 36%. Η συνεισφορά του δήμου θα είναι για οριστικές επενδύσεις.

Οι υπηρεσίες τελεφερίκ θα ενισχυθούν και θα ενεργοποιηθούν τα λεωφορεία από τις κύριες προσβάσεις των μέσων μαζικής μεταφοράς (Plaza Espanya, L9 ή σταθμός Sants) προς το Ολυμπιακό Στάδιο.

Αν χρειαστεί θα δοθεί παράταση των ωρών λειτουργίας του μετρό για την ώρα του αγώνα. Για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας στα υψίπεδα της πόλης, θα δημιουργηθεί επίσης ένας ποδηλατόδρομος και τρεις νέοι ποδηλατικοί σταθμοί.

Όλα τα έξοδα που προκύπτουν από την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς θα βαρύνουν την Μπαρτσελόνα, καθώς και τις έκτακτες υπηρεσίες συντήρησης και ασφάλειας.

Δείτε επίσης: Χάλκινο και στο ελεύθερο σόλο η Πλατανιώτη

Loading