Ποιους ποδοσφαιριστές θα έχει μαζί του ο Πέδρο Μαρτίνς
Αντιμέτωπος με τον Λεβαδειακό τίθεται αύριο ο Ολυμπιακός στις 17:00 για λογαριασμό της φάσης των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο κ. Πέδρο Μαρτίνς γύμνασε τους ποδοσφαιριστές του το μεσημέρι της Τρίτης στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη και στη συνέχεια ανακοίνωσε την αποστολή, η οποία αποτελείται από 21 παίκτες.
Αναλυτικά η αποστολή:
Κρίστινσον, Τζολάκης, Καραργύρης, Ανδρούτσος, Νίκολιτς, Μπαγκαλιάνης, Σεμέδο, Μάρκοβιτς, Αποστολόπουλος, Κίτσος, Σουρλής, Κωστή, Ξενιτίδης, Κούντε, Μπουχαλάκης, Ονιεκουρού, Λόπες, Μαρίνος, Βρουσάι, A. Μπα, Τικίνιο.
Δείτε επίσης: Πρόστιμο στον Ολυμπιακό για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό (vid)
- Κρίσιμη χρονιά το 2026 για το Πολεμικό Ναυτικό της Ελλάδας: Ανάγκες και παραδόσεις φρεγατών FDI
- Στήριξη για τη σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης – Ημαθίας – Έδεσσας από την ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας
- Ελλάδα: Ιστορική μείωση 22% στους θανάτους από τροχαία το 2025
- Ισχυρή ΚΑΠ και επαρκής χρηματοδότηση: Ο Σχοινάς τονίζει τη σημασία της Ευρώπης
- Ανησυχητικά ευρήματα για τον καφέ: φυτοφάρμακα και υγεία
![]()

