Η Μπαρτσελόνα ενισχύει ολοένα και περισσότερο την ηγετική της θέση στα social media, με αποτέλεσμα να είναι για δεύτερη συνεχή χρονιά ο αθλητικός σύλλογος με τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις παγκοσμίως.
Με αύξηση 20% σε σχέση με το 2018, όπςω αναφέρει σε σχετικότ ης δημοσίευμα η ισπανική ιστοσελίδα lajugandafinanciera έφτασε τις 1,417 εκατομμύρια αλληλεπιδράσεις λαμβάνοντας υπόψη τα Instagram, Twitter και Facebook. Κάτι που την καθιστά την πιο αγαπημένη ομάδα, εκείνη με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους οπαδούς της. Επίσης έχει 461 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, παρουσιάζοντας αύξηση 112%.
Σύμφωνα με τα δεδομένα του Blinkfire Analytics, η Μπαρτσελόνα απολαμβάνει ευρύ πλεονέκτημα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Λίβερπουλ (1.161 εκατομμύρια), η οποία είναι ακολουθούμενη από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (1.044), τη Γιουβέντους (916), την Τσέλσι (645) και την Ρεάλ Μαδρίτης (600).