Την επιθυμία της να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας, ανέφερε η Μπαρτσελόνα στην Σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις για την οριστικοποίηση της συνεργασίας τους.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.
Ήδη έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.
Μετά το κλείσιμο των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας την επόμενη εβδομάδα.
Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί Camp Nou Spotify.
Δείτε επίσης: Η προϊστορία του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις στη Δανία
- ΠΑΟΚ: Θρίαμβος 2-0 επί του Ατρόμητου με γκολ των Τσάλοβ και Ζίβκοβιτς, χαμένο πέναλτι από τον Ουάρντα
- Η Λίβερπουλ θριαμβεύει με 6-3 επί της Τότεναμ στο Λονδίνο
- Ο έλεγχος των όπλων στη Συρία: Ο νέος ηγέτης ανακοινώνει σημαντικές μεταρρυθμίσεις
- Ισραήλ: Αποχώρηση τερματοφύλακα από τη Χαποέλ Μπέιτ Σεάν λόγω της συμμετοχής του στην Εθνική Παλαιστίνης
- Η τεχνητή νοημοσύνη παρουσιάζει σημεία γνωστικής έκπτωσης, σύμφωνα με νευρολόγους