Την επιθυμία της να διατηρήσει το λογότυπο της Unicef στο πίσω μέρος της φανέλας, ανέφερε η Μπαρτσελόνα στην Σουηδική εταιρεία Spotify, στις τελικές συζητήσεις για την οριστικοποίηση της συνεργασίας τους.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα της Καταλωνίας «Mundo Deportivo», η Μπαρτσελόνα απευθύνθηκε στην Spotify, καθώς θα είναι ο κύριος χορηγός και η μεγαλύτερη πηγή διαφημιστικών εσόδων για τον σύλλογο.
Ήδη έχουν αναφερθεί ετήσια έσοδα έως και 60 εκατομμυρίων για καθένα από τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά σήμερα το RAC1 επισήμανε ότι θα μπορούσαν να εισαχθούν 280 εκατομμύρια για τρία χρόνια σχέσης μεταξύ του συλλόγου και της σουηδικής εταιρείας.
Μετά το κλείσιμο των συμβολαίων, που περιλαμβάνουν περίπλοκες και με πολλές ρήτρες καθώς υπάρχουν πολλές μελλοντικές μεταβλητές που πρέπει να ληφθούν υπόψη, η Μπαρτσελόνα θα δώσει τα συγκεκριμένα στοιχεία της συμφωνίας την επόμενη εβδομάδα.
Να σημειωθεί ότι η συμφωνία επεκτείνεται και στο γήπεδο, που πιθανότατα θα ονομαστεί Camp Nou Spotify.
Δείτε επίσης: Η προϊστορία του ΠΑΟΚ στις αναμετρήσεις στη Δανία
- Ολυμπιακός: Ο Κίναν Έβανς επιστρέφει στην αγωνιστική δράση (φωτογραφίες, βίντεο)
- Ανακλήσεις λευκής και καστανής ζάχαρης από τον ΕΦΕΤ λόγω ξένων σωμάτων
- Nations League: 403 γκολ και οι επιδόσεις της Ελλάδας
- Σημαντική συγκέντρωση εργαζομένων στα Προπύλαια: Μήνυμα για ενότητα και αγώνα ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική
- Κήρυξη έκτακτης ανάγκης στον δήμο Ζαχάρως λόγω κακοκαιρίας