Πρόδρομος του «Ράλι Ακρόπολις» υπήρξε το «Ελληνικό Ράλι Αυτοκινήτου», που οργανώθηκε το 1951 από μία ομάδα φίλων με τη στήριξη της ΕΛΠΑ. Η διαδρομή που ακολούθησε (Αθήνα-Τρίπολη-Αγ. Θεόδωροι-Λάρισα-Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Καβάλα-Θεσσαλονίκη-Λάρισα-Αθήνα) είχε μήκος 1.923 χιλιομέτρων. Το 1952, ο αγώνας μετονομάστηκε σε «Ράλι ΕΛΠΑ» και το 1953 έγινε διεθνής με την ονομασία «Ράλι Ακρόπολις».
Το 1955, ο αγώνας εντάχθηκε στο «Πρωτάθλημα Τουρισμού Ευρώπης». Συμμετείχαν 54 αυτοκίνητα και την πρώτη θέση κατέκτησε ελληνικό πλήρωμα, όπως στα πρώτα δύο «Ράλι Ακρόπολις».
Με τα χρόνια, το «Ράλι Ακρόπολις» κέρδισε όλο και μεγαλύτερη διεθνή φήμη και οι συμμετοχές αυξάνονταν συνεχώς. Το μήκος της διαδρομής ανήλθε σε 3.100 χιλιόμετρα και προς τα τέλη της δεκαετίας του ’60, ο αγώνας προσελκύει εργοστασιακές ομάδες.
Το 1973 «γεννήθηκε» το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC) και το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλήφθηκε στην «παρθενική» σεζόν του WRC. Ωστόσο, το 1974, εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης και της πολιτικής αστάθειας στην Ελλάδα, ο αγώνας δεν διεξήχθη. Μετά το 1976, το αγωνιστικό ενδιαφέρον του «Ράλι Ακρόπολις» ενισχύθηκε με τη συμμετοχή εργοστασιακών ομάδων και την εμφάνιση εξελιγμένων αυτοκινήτων.
Αξιοσημείωτο είναι ότι το 2010 δεν πραγματοποιήθηκε το Ράλι Ακρόπολις, καθώς αποκλείστηκε από το θεσμικό πλαίσιο, λόγω των πειραματισμών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA) σχετικά με την κυλιόμενη εναλλαγή χωρών στο πρωτάθλημα. Επιπλέον, μεταξύ 2014-2018, το Ακρόπολις δεν συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του WRC, αλλά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC).
ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
Ι. Πεσματζόγλου – Ν. Παπαμιχαήλ Chevrolet
Ν. Παπαμιχαήλ – Σ. Δημητράκος Jaquar XK 120
Π. Παπαδόπουλος – Σ. Δημητράκος Opel Record
Ι. Πεσματζόγλου – Μ. Παπανδρέου Opel Kadett
Κος και Κα Εσταζέ Ferrari 250 G.T.
Βιλορέσι – Μπασαντόνα Lancia Aurelia G.T.
Μπόριγκερ – Λανγκ Mercedes 200 SEd
Μπόριγκερ – Κνολ Mercedes 300 Se
Τράνα – Τερμένιους Volvo PV 544
Σκογ – Ταντλκάρε Volvo Amazon
Σόντερστρομ – Παλμ Ford Lotus Cortina
Χόπκερκ – Γκρέλιν BMC Cooper 1275S
Κλαρκ – Πόρτερ Ford Escort Twin Cam
Τοϊβόνεν – Κολάρι Porsche 911S
Τεριέ – Κάλεβερτ Alpine Renault
Αντερσεν – Χερτζ Alpine Renault
Λίντμπεργκ – Ελσεντλ Fiat 124 Sport Spider
Τεριέ – Ντελφεριέ Alpine Renault
Ρερλ – Μπέργκερ Opel Ascona RS
(2οι οι Σιρόκο-Ανδριόπουλος Renault Alpine)
Κάλστρομ – Αντερσον Datsun 160 J
(2οι οι Σιρόκο-Ανδριόπουλος Renault Alpine)
Βάλντεγκαρντ – Τορζέλιους Ford Escord RS
Ρερλ – Γκάιστντορφερ Fiat 131 Abarth Rally
Βάλντεγκαρντ – Τορζέλιους Ford Escord RS
Βατάνεν – Ρίτσαρντς Ford Escord RS
Βατάνεν – Ρίτσαρντς Ford Escord RS
Κα Μουτόν – Κα Πονς Audi Quattro
Ρερλ – Γκάιστντορφερ Lancia Rally
Μπλόμκβιστ – Σέντερμπεργκ Audi Quattro
Σαλόνεν – Χαργιάνε Peugeot 205 T16
Κανκούνεν – Πιρόνεν Peugeot 205 T16
Αλεν – Κιβιμάκι Lancia Delta 4WD
Μπιαζιόν – Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale
Μπιαζιόν – Σιβιέρο Lancia Delta HF Integrale
Σάινθ – Μόγια Toyota Celica Turbo
Κανκούνεν – Πιρόνεν Lancia Delta Integrale 16V
Οριόλ – Οτσέλι Lancia Delta HF Integrale
Μπιαζιόν – Σιβιέρο Ford Cossworth
Άρης Βωβός-Κώστας Στεφανής Lancia Integrale
(Το 42ο Ράλι Ακρόπολις δεν μετρούσε για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα)
ΜακΡέι – Ρίνγκερ Subaru Impreza
ΜακΡέι – Γκριστ Subaru Impreza
ΜακΡέι – Γκριστ Ford Focus RS WRC 01
ΜακΡέι – Γκριστ Ford Focus RS WRC 02
Μάρτιν – Παρκ Ford Focus RS WRC 03
Σόλμπεργκ – Μιλς Subaru Impreza WRC 2004
Γκρόνχολμ – Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06
Γκρόνχολμ – Ραουτιάινεν Ford Focus RS WRC 06
Χιρβόνεν – Λέχτινεν Ford Focus RS WRC 09
Οζιέ – Ινγκρασιά Citroën DS3 WRC
Λάτβαλα – Άντιλα Volkswagen Polo R WRC
Μπριν – Μάρτιν Peugeot 208 T16 R5
(Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι)
Καγετάνοβιτς – Μπαράν Ford Fiesta R5
(Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι)
Σιρμάτσις – Σίμινς Skoda Fabia R5
(Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι)
Καγιετάνοβιτς – Μπαράν Ford Fiesta R5
(Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι)
Μπρούνο Μαγκαλιάες – Ούγκο Μαγκαλιάες Skoda Fabia R5
(Το Ράλι Ακρόπολις συμπεριλαμβανόταν στο καλαντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι)
Ροβάνπερα – Χάλτουνεν Toyota Yaris WRC
Νεβίλ – Βιντέγκε Hyundai i20 N Rally1
Ροβάνπερα – Χάλτουνεν Toyota Yaris Rally1 HYBRID