Ολυμπιακοί Αγώνες, Formula 1, ποδόσφαιρο: O όμιλος LVMH του Γάλλου δισεκατομμυριούχου Μπερνάρ Αρνό έχει εντείνει τις επενδύσεις του στον αθλητισμό, δημιουργώντας μια πραγματική απόβαση πολυτελείας.
Στο πλαίσιο αυτό, η LVMH έγινε μέσω της εταιρείας χαρτοφυλακίου Agache ο πλειοψηφικός μέτοχος της Παρί FC, σε μια συμφωνία που υπολογίζεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ, ενώ υπέγραψε και συνεργασίες για τους Ολυμπιακούς Αγώνες καθώς και για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό της Formula 1. Ο τομέας του αθλητισμού φαίνεται να είναι κεντρικής σημασίας για την ανάπτυξη του ομίλου.
Το έτος 2024 αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την οικογένεια του Μπερνάρ Αρνό και τον όμιλο LVMH, ο οποίος είναι κορυφαίος στον κόσμο της πολυτέλειας. Η LVMH έχει αναλάβει ρόλο premium συνεργάτη στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού 2024, προσφέροντας 150 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με πηγές του γαλλικού πρακτορείου ειδήσεων (AFP).
Τον Οκτώβριο, ο όμιλος ανακοίνωσε μια παγκόσμια συνεργασία από το 2025 με τη Formula 1, δεσμευόμενος σε οικονομική επένδυση τουλάχιστον 100 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.
Τα brands του LVMH πλησιάζουν τα εκατό,αυτό περιλαμβάνει τη Louis Vuitton, η οποία είναι συνεργάτης του America’s Cup και δημιουργεί τρόπαια για διάφορες αθλητικές διοργανώσεις όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA και το NBA.
Η Tiffany δημιουργεί τρόπαια για σημαντικές διοργανώσεις όπως το Superbowl και το NBA, ενώ η Hublot συνεργάζεται με την εθνική Ελβετίας και είναι παρούσα σε μεγάλες διοργανώσεις όπως το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA.
Η Tag Heuer, η οποία επιστρέφει ως επίσημος χρονομέτρης της Formula 1, θα αντικαταστήσει τη Rolex, επιβεβαιώνοντας τη σημαντική της παρουσία στους 24 αγώνες της σεζόν.
Η Hennessy είναι ο παγκόσμιος συνεργάτης του NBA για ποτά από το 2021, ενώ ο οίκος Dior ντύνει την Παρί Σεν Ζερμέν και άλλους αθλητές.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ