Το τουρκικό γκραν πρι ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για τον Λανς Στρολ, αφού ο οδηγός της Racing Point εκκίνησε από την pole position, η οποία ήταν η «παρθενική» στην καριέρα του στη Φόρμουλα Ένα, ενώ μετά τον πρώτο… γύρο των πιτ-στοπ είχε αποκτήσει προβάδισμα δέκα δευτερολέπτων έναντι του Μεξικανού «ομόσταυλού» του, Σέρχιο Πέρες. Από τότε, όμως, ο ρυθμός του Καναδού έπεφτε σταθερά και τελικά, ενώ είχε την πρωτοπορία στον αγώνα για 32 από τους 58 γύρους, περιορίστηκε στην ένατη θέση. Την ίδια ώρα ο Πέρες τερμάτισε δεύτερος πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος πανηγύρισε τη νίκη στην Κωνσταντινούπολη και, παράλληλα, την κατάκτηση του έβδομου πρωταθλήματος οδηγών στην καριέρα του. Και μπορεί στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα ο Στρολ να μην μπορούσε να εξηγήσει το τι πήγε στραβά, ωστόσο ενδέχεται να… παρηγορηθεί από την αποκάλυψη της ομάδας του ότι υπήρχε αθέατη ζημιά στην εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου του.
Η Racing Point ανακοίνωσε σήμερα (16/11) ότι, κατά τον έλεγχο του αυτοκινήτου του Στρολ μετά τον αγώνα, οι μηχανικοί της ομάδας ανακάλυψαν ζημιά στο κάτω μέρος της εμπρός αεροτομής του, η οποία συνέβαλε σημαντικά στη φθορά ελαστικών που αντιμετώπισε μετά τα δύο πιτ-στοπ του (σ.σ. ο Στρολ άλλαξε λάστιχα στον 9ο και τον 36ο γύρο και «φόρεσε» και τις δύο φορές ενδιάμεσα). Σύμφωνα με την ομάδα, το πρόβλημα στην αεροτομή προκάλεσε σημαντική απώλεια κάθετης δύναμης εμπρός, η οποία με τη σειρά της συνέβαλε σε αυξημένα επίπεδα φθοράς των ελαστικών. «Μόνο μετά τον αγώνα, όταν το μονοθέσιο επέστρεψε στο γκαράζ, αποκαλύφθηκε η ζημιά στο κάτω μέρος της αεροτομής» αναφέρεται μεταξύ άλλων στις αναρτήσεις της Racing Point στο Twitter.