Με τη ζήτηση για εισιτήρια στα εκτός έδρας ματς του Ολυμπιακού στη Euroleague να είναι μεγάλη, η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός ανακοινώνει στους φιλάθλους της τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην εξασφάλιση μεγάλου αριθμού εισιτηρίων και τους περιορισμούς που ισχύουν. Ο Ολυμπιακός ξεκαθάρισε πως εξασφαλισμένα εισιτήρια υπάρχουν μόνο για όσους ταξιδεύουν με το τσάρτερ της ομάδας. Σημειώνεται ότι η Κ.Α.Ε. καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την ικανοποίηση εξτρά αιτημάτων, ωστόσο, δεν είναι εφικτό να καλύψει όλους τους φιλάθλους.
Όσον αφορά τους φιλάθλους που προμηθεύονται εισιτήρια μέσω διαδικτύου ή από πλατφόρμες δευτερογενούς αγοράς, η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που θα προκύψουν αναφορικά με την είσοδο τους στο γήπεδο, την εγκυρότητα των εισιτηρίων και τα μέτρα ασφαλείας της γηπεδούχου ομάδας.
Στην ανακοίνωση της Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός αναφέρεται ότι: «Τα εισιτήρια των αγώνων είναι περιορισμένα και πηγαίνουν σε συγκεκριμένα μερίδα κόσμου. Η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός προσπαθεί να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερα αιτήματα για εισιτήρια από τους φιλάθλους που ταξιδεύουν μεμονωμένα, ωστόσο, τα δεδομένα είναι συγκεκριμένα.
Η αναλογία των εισιτηρίων που λαμβάνει η ομάδα στις συγκεκριμένες αναμετρήσεις εξαρτάται από την Ευρωλίγκα και την πολιτική της αντίπαλης ομάδας στο γήπεδό της. Εξασφαλισμένα εισιτήρια παρέχονται μόνο μέσω του προγράμματος «Together We Fly», δηλαδή με το τσάρτερ της ομάδας.
Η Κ.Α.Ε. Ολυμπιακός επισημαίνει ότι θα ήθελε να ενημερώσει τους φιλάθλους για τη δυσκολία που υπάρχει στην κάλυψη όλων των αιτημάτων, ιδιαίτερα για όσους επιλέγουν αυτόνομη μεταφορά και διαμονή και ζητούν εισιτήριο από την Κ.Α.Ε. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι η εξυπηρέτηση τους δεν είναι πάντα εφικτή.
Επιπλέον, χρειάζεται να υπογραμμιστεί ότι όσοι προμηθεύονται εισιτήρια εκτός των επίσημων καναλιών αναλαμβάνουν μόνοι τους το ρίσκο των ενδεχόμενων προβλημάτων και η Κ.Α.Ε. δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζητήματα που ενδέχεται να προκύψουν.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ