«Μονάχα όταν είμαστε όλοι μαζί, αγκαλιά, ενωμένοι, τότε μόνο υπάρχει ελπίδα».
Σε μια συμβολική δράση, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα ενάντια στο μίσος, προχώρησαν τα μέλη της θεραπευτικής κοινότητας ΙΘΑΚΗ στη Θεσσαλονίκη. Φορώντας μπλούζες ομάδων της Θεσσαλονίκης, φωτογραφήθηκαν αγκαλιασμένοι στο γήπεδο της κοινότητας, δηλώνοντας ότι «μονάχα όταν είμαστε όλοι μαζί, αγκαλιά, ενωμένοι, τότε μόνο υπάρχει ελπίδα».
«Στην Ιθάκη πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι είμαστε πολλά περισσότερα από οπαδοί ομάδων, από το χρώμα μας, από την καταγωγή μας, από το φύλο που μας αποδόθηκε, από την προσωπική ιστορία και τα τραύματά μας, από τα λάθη μας και την εξάρτησή μας. Σήμερα διεκδικώντας τη ζωή μας πίσω, θρηνώντας τον χαμό ενός νέου ανθρώπου, θρηνώντας το χαμό του Άλκη, φωνάζουμε ότι οι φανέλες δε χωρίζουν τους εχθρούς από τους φίλους και ενωνόμαστε ενάντια στο μίσος, τους διαχωρισμούς, τη βία» αναφέρεται σε σχετικό μήνυμα του ΚΕΘΕΑ ΙΘΑΚΗ.
Δείτε επίσης: Παναθηναϊκός: Λουλούδια στο σημείο της δολοφονίας του Άλκη κατέθεσαν οι ποδοσφαιριστές της ομάδας
- Αποχαιρετισμός στον Κλάιβ Ντέιβις: Ο άνθρωπος που ανακάλυψε τη Γουίτνεϊ Χιούστον
- Δίκη Τέμπη: Αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και παρουσία κατηγορουμένων στο επίκεντρο
- Καφές: Πρέπει να τον πίνουμε πριν ή μετά το πρωινό;
- Σημαντική κατάσχεση 24.400 λίτρων μεθαμφεταμίνης στο Μεξικό
- Κίνδυνος για την πρόοδο κατά του AIDS: Προειδοποίηση του γγ του ΟΗΕ για περικοπές χρηματοδότησης
![]()

