Η Ανέτ Κονταβέϊτ, η οποία βρίσκεται στο Νο 20 της παγκόσμιας κατάταξης, κατέκτησε το τρόπαιο στο διεθνές τουρνουά «Kremlin Cup», που φιλοξενήθηκε στην Μόσχα και «σημαδεύθηκε» από την αποχώρηση -λόγω αδιαθεσίας- της Μαρίας Σάκκαρη, λίγο μετά το τέλος του πέμπτου γκέϊμ στον ημιτελικό με την Ρωσίδα, Εκατερίνα Αλεξαντρόβα
Η Εσθονή πρωταθλήτρια, αιφνιδιάσθηκε από την Αλεξαντρόβα, η οποία μετά από 44 λεπτά πήρε το πρώτο σετ με 6-4, αλλά στην συνέχεια, αντέδρασε και αφού ισοφάρισε (6-4) σε 49 λεπτά, έφθασε στην νίκη (7-5) μετά από 52 λεπτά.
Δείτε επίσης: Kremlin Cup: Εγκατέλειψε η Σάκκαρη τον ημιτελικό λόγω αδιαθεσίας
- Ανατρεπτική η παρουσία της Κίνας στο FIFA World Cup με προϊόντα και υπηρεσίες «Made in China»
- Παγωμένες υποτροφίες και έρευνα σε αδιέξοδο: Η κατάσταση των ερευνητών στην Ελλάδα
- Σοκ στα Χανιά: Στον εισαγγελέα ο 43χρονος για τη δολοφονία της Σταυρούλας Λεβεντάκη
- Σημαντικές προτάσεις για τη θητεία του Προέδρου και τα δημοψηφίσματα στην Επιτροπή Αναθεώρησης του Συντάγματος
- Αγγλία: Ο Τζουντ Μπέλιγχαμ επιστρέφει δυναμικά στο Μουντιάλ 2026
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

