Η εταιρεία πολυμέσων «SpringHill», που ίδρυσε ο ΛεΜπρόν Τζέιμς και ο Μάβερικ Κάρτερ το 2020, έχει συσσωρεύσει ζημίες 45 εκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία δύο χρόνια, σύμφωνα με το «Bloomberg News». Ποσό που αντιστοιχεί σχεδόν στις αποδοχές που έλαβε ο σούπερ σταρ του μπάσκετ για κάθε μία από αυτές τις σεζόν με τους Λος Άντζελες Λέικερς (48,7 εκατομμύρια δολάρια), πριν ανανεώσει το συμβόλαιό του με την ομάδα για τα επόμενα χρόνια ως ο πιο ακριβοπληρωμένος αθλητής στο ΝΒΑ.
Σύμφωνα με το «Bloomberg News», η εταιρεία είχε απώλειες 28 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι και άλλα 17 εκατομμύρια δολάρια το 2022, ενώ θα έχει και άλλες ζημίες εκατομμυρίων δολαρίων φέτος.
«Η στροφή της αγοράς ψυχαγωγίας 2022/2023 προς την κερδοφορία έχει φέρει αυξανόμενα κόστη, πιο αργές αποφάσεις αγοραστών και επιπτώσεις από τις απεργίες του κλάδου, οδηγώντας μας σε επαναβαθμονόμηση, συμπεριλαμβανομένης της διαγραφής έργων με χαμηλή απόδοση για να τοποθετηθούμε στο μέλλον», δήλωσε στο «Bloomberg News» ο διευθύνων σύμβουλος της «SpringHill», Μάβερικ Κάρτερ.
Η «SpringHill» συμφώνησε πρόσφατα σε συγχώνευση με την «Fulwell 73», τη βρετανική εταιρεία παραγωγής πίσω από την επιτυχία της οικογένειας Καρντάσιαν και τα βραβεία «Grammy». Σύμφωνα με το «Bloomberg News», η νέα εταιρεία θα έχει 250 υπαλλήλους και στοχεύει να είναι κερδοφόρα μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, μετά τις περικοπές προσωπικού. Ως μέρος της συμφωνίας, οι επενδυτές του «SpringHill» θα βάλουν επιπλέον 40 εκατομμύρια δολάρια στην επιχείρηση.
Ο ΛεΜπρόν Τζέιμς ήταν πρωτοπόρος μεταξύ των αθλητών στις επενδύσεις στον τομέα των μέσων ενημέρωσης. Μετά από αυτόν, ο Στεφ Κάρι και ο Κέβιν Ντουράντ έκαναν το ίδιο. Με την παρουσία του σταρ, η «SpringHill» συγκέντρωσε εκατομμύρια από διάφορους επενδυτές, όπως η «Warner Bros», η «Guggenheim Partners» και η «Elisabeth Murdoch», αλλά η «διόρθωση της αγοράς» έκανε τους αναλυτές να επαναξιολογήσουν τις μετοχές της εταιρείας.