Ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, δήλωσε ότι ο Λίαμ Λόσον θα τρέχει το 2025 στη Φόρμουλα Ένα είτε με την ομώνυμη ομάδα είτε με την αδελφή RB. Ο Νεοζηλανδός, ο οποίος πέρυσι αντικατέστησε σε πέντε γκραν πρι τον Ντάνιελ Ρικιάρντο που είχε σπάσει το χέρι του, εκτελεί φέτος χρέη αναπληρωματικού οδηγού και στις δύο ομάδες. Ενόψει της καλοκαιρινής διακοπής, υπήρξαν φήμες ότι ο Λόσον θα μπορούσε να πάρει θέση οδηγού από το κυριακάτικο γκραν πρι της Ολλανδίας. Ωστόσο, η Red Bull αποφάσισε να διατηρήσει τον Σέρχιο Πέρες πλάι στον τρις παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, στην κύρια ομάδα της, με τον Ρικιάρντο να συνεχίζει να τρέχει μαζί με τον Γιούκι Τσουνόντα στην RB.
Η κατάσταση με το συμβόλαιο του 22χρονου οδηγού και τη Red Bull σημαίνει ότι ο Λόσον πρέπει να αποκτήσει θέση οδηγού για το 2025, αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος να μετακομίσει σε άλλη ομάδα, αν και η απόφαση μπορεί να περιμένει έως το τέλος του χρόνου. Ο Μάρκο δήλωσε σε συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα Kleine Zeitung ότι θα παρθεί μια απόφαση τον Σεπτέμβριο και πρόσθεσε ότι ο Λόσον θα είναι σίγουρα σε ένα από τα μονοθέσια μας την επόμενη χρονιά.
Αφού οι πιθανότητες ο Φερστάπεν να αποχωρήσει από τη Red Bull πριν την ολοκλήρωση του συμβολαίου του, το οποίο λήγει στο τέλος του 2028, μειώνονται, και με τον Τσουνόντα να έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα τρέχει τη νέα χρονιά με την RB, ένας από τους Πέρες ή Ρικιάρντο θα πρέπει να κάνει χώρο για τον Λόσον. Αξιοσημείωτο είναι ότι ο Πέρες έχει συμβόλαιο που καλύπτει το 2025, ωστόσο γλίτωσε τη θέση του μέσα στην καλοκαιρινή διακοπή, καθώς οι άνθρωποι της Red Bull ελπίζουν ότι θα ξαναβρεί τη φόρμα που έδειξε στους πρώτους αγώνες της σεζόν. Ενόψει των επερχόμενων γκραν πρι, στα οποία έχει πραγματοποιήσει καλές εμφανίσεις, ειδικά σε Μόντσα και Μπακού, εάν ο Τσέκο δεν καταφέρει να πλησιάσει το αναμενόμενο επίπεδο του Φερστάπεν στην προσεχή τριάδα αγώνων, η πίεση για τη θέση του Μεξικανού θα ενταθεί και πάλι.
Εν τω μεταξύ, ο Ρικιάρντο ετοιμαζόταν για την καλοκαιρινή διακοπή με την πιθανότητα ότι η Red Bull θα μπορούσε είτε να του δώσει προαγωγή και να τον τοποθετήσει στη θέση του Πέρες είτε να τον απομακρύνει από την RB προς όφελος του Λόσον. Ωστόσο, αυτό το σχέδιο εγκαταλείφθηκε και η κατάσταση παρέμεινε ως έχει. Πάντως, ο Αυστραλός θα μπορούσε να επιστρέψει στη Red Bull για το 2025, ενώ και ο Τσουνόντα παραμένει στους υποψήφιους ομόσταυλους του Φερστάπεν.