Σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα Calcio e Finanza, η συνεργασία θα έχει συνολική αξία 30 εκατ. ευρώ ανά σεζόν.
Μίλαν και Puma υπέγραψαν νέα συμφωνία για την ανανέωση της συνεργασίας που τους δεσμεύει από το 2018, όταν η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών διαδέχθηκε την Adidas ως προμηθευτής του ιταλικού συλλόγου.
Σήμερα, οι δύο πλευρές επισημοποίησαν την ανανέωση της συμφωνίας, που θα έχει διάρκεια πέντε χρόνια, η οποία προβλέπει επίσης την πώληση στην Puma των δικαιωμάτων ονομασίας του αθλητικού κέντρου Vismara, το οποίο φιλοξενεί τους αγώνες των ομάδων νέων και γυναικών. Το κέντρο θα αλλάξει το όνομά του μετά τη συμφωνία και θα μετονομαστεί σε «Puma House of Football».
Η Μίλαν τη σεζόν 2021/22 κέρδισε το ιταλικό πρωτάθλημα για πρώτη φορά μετά από 11 χρόνια, ενώ η επενδυτική εταιρεία RedBird Capital Partners συμφώνησε να αγοράσει τους επτά φορές πρωταθλητές Ευρώπης αντί 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ.
🤝 @pumafootball and #ACMilan announce a long-term extension of their partnership and will launch the "PUMA House of Football" Training Center ➡️ https://t.co/kkfkiEQQnm#SempreMilan pic.twitter.com/DOoPMHDbES
— AC Milan (@acmilan) June 29, 2022