Νίκη του Ρόμα και νέος ηγέτης ο Λάτεγκαν στο Ράλι Ντακάρ

Νίκη του Ρόμα και νέος ηγέτης ο Λάτεγκαν στο Ράλι Ντακάρ

Ο Νάνι Ρόμα σημείωσε την πρώτη νίκη της Ford σε ειδική του εφετινού Ράλι Ντακάρ, ενώ ο Νοτιοαφρικανός Χενκ Λάτεγκαν της Toyota ανέκτησε την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη των αυτοκινήτων. Η δέκατη ειδική ήταν η μικρότερη σε μήκος μέχρι στιγμής στον αγώνα, ωστόσο οι οδηγοί, οι οποίοι έπρεπε να διανύσουν 120 χιλιόμετρα μεταξύ του Χαράντ και του Σουμπαϊτά, επισκέφθηκαν για πρώτη φορά την έρημο Ρουμπ’ αλ Καλί και αντιμετώπισαν τους διάσημους αμμόλοφους της Σαουδικής Αραβίας. Οι δύσκολες συνθήκες της ειδικής είχαν ως αποτέλεσμα να ανατραπούν τα δεδομένα στην κατηγορία Ultimate, με αποτέλεσμα οδηγοί από τις κατηγορίες Challenger και SSV να διεκδικήσουν την πρώτη θέση στα αυτοκίνητα.

Εν μέσω των απαιτητικών συνθηκών, ο 52χρονος Ρόμα έδειξε την εμπειρία του και κατέκτησε την πρώτη θέση με επίδοση 2 ώρες, έξι λεπτά και 34 δευτερόλεπτα, αφήνοντας 18 δεύτερα πίσω του τον οδηγό της Toyota, Λούκας Μοράες. Αυτή ήταν η πρώτη επικράτηση του Ισπανού σε ειδική του Ράλι Ντακάρ από το 2015, καθώς και η πρώτη για το νέο Raptor που εξέλιξε η Ford από κοινού με την M-Sport για μια εργοστασιακή συμμετοχή με τέσσερα αυτοκίνητα. Την τρίτη θέση στην 10η ειδική κατέκτησε ο Μπράιαν Μπαραγκουάναθ της Century, ο οποίος τερμάτισε 2 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ρόμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λάτεγκαν περιορίστηκε στην δέκατη θέση στην 10η ειδική, ωστόσο το αποτέλεσμα αυτό είναι κρίσιμο στην προσπάθειά του να κατακτήσει για πρώτη φορά στην καριέρα του τη νίκη στο Ράλι Ντακάρ, καθώς οι ανταγωνιστές του είχαν μια δύσκολη ημέρα στους αμμόλοφους. Και αυτό γιατί ο Ματίας Έκστρομ της Ford τερμάτισε 19ος και ο Γιαζίντ Αλ-Ρατζί της Overdrive 20ός, ενώ τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα για τον Νασέρ Αλ-Ατιγιά της Dacia, ο οποίος περιορίστηκε στην 21η θέση, καθώς έχασε το δρόμο του, μόλις στο 9ο χιλιόμετρο της ειδικής. Μετά την εξέλιξη αυτή, ο Λάτεγκαν ανέκτησε την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη, μετατρέποντας ένα χάντικαπ επτά λεπτών σε ένα πλεονέκτημα 2 λεπτών και 27 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Αλ-Ρατζί. Ο Έκστρομ είναι τρίτος στη γενική, αλλά 26 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα πίσω από τον Λάτεγκαν, ενώ ο Αλ-Ατιγιά είναι 30 λεπτά και 21 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νοτιοαφρικανό επικεφαλής, ενώ απομένουν δύο ειδικές συνολικού μήκους 336 χιλιομέτρων για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Στο μεταξύ, ο Νοτιοαφρικανός Μάικλ Ντόχερτι (KTM) πρώτευσε στη μεγάλη κατηγορία των μηχανών με επίδοση 2 ώρες και τρία δευτερόλεπτα, αφήνοντας 80 δεύτερα πίσω του τον Πορτογάλο Ρούι Γκονσάλβες (Sherco), ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Αυστριακός Τομπίας Έμπστερ (KTM), που ήταν δύο λεπτά και 21 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον νικητή. Στη γενική κατάταξη, προηγείται με άνεση ο Αυστραλός Ντάνιελ Σάντερς (KTM), καθώς έχει προβάδισμα 16 λεπτών και 31 δευτερολέπτων σε σχέση με τον Ισπανό Τόσα Σαρέινα (Honda), ενώ ακολουθεί ακόμη ένας αναβάτης της Honda και συγκεκριμένα ο Γάλλος Αντριάν Βαν Μπεβερεν (+22:24).

Loading

Play