Ο Οτ Τάνακ κυριαρχεί στο Ράλι Ακρόπολις μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους

Ο Οτ Τάνακ με Hyundai βρίσκεται στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση των έξι ειδικών διαδρομών που διεξήχθησαν σήμερα, συνολικού μήκους 135,02 χιλιομέτρων. Η ομάδα από τη Νότια Κορέα καταλαμβάνει τις πρώτες τρεις θέσεις στη γενική. Ο Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής του 2019, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην πέμπτη ειδική διαδρομή (Δάφνη 2) και εκμεταλλεύτηκε τα προβλήματα των αντιπάλων του, κλείνοντας το πρώτο σκέλος στην κορυφή.

Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Οζιέ με Toyota, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική (Άνω Παύλιανη 1). Ωστόσο, ο Τάνακ ανέβηκε στην πρώτη θέση μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης ειδικής (Δάφνη 1), με τον Τακαμότο Κατσούτα να είναι ο ταχύτερος στην εν λόγω διαδρομή. Ο Οζιέ κυριάρχησε στην τρίτη (Ταρζάν 1) και τέταρτη ειδική (Άνω Παύλιανη 2), επιστρέφοντας στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Δάφνη, όμως, αντιμετώπισε προβλήματα που επέτρεψαν στον Τάνακ να αποκτήσει προβάδισμα πέντε δευτερολέπτων (16.7 δευτερόλεπτα στη Δάφνη 2).

Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota, Τομ Φάουλερ, δήλωσε ότι ο Οζιέ είχε πρόβλημα με το τούρμπο, το οποίο παρουσίασε και ο Έλφιν Έβανς νωρίτερα. Ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ με Hyundai, νικητής του ελληνικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC) το 2022, ήταν ο ταχύτερος στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας (Ταρζάν 2), αλλά ο Τάνακ διατήρησε την κορυφή με προβάδισμα 21.8 δευτερολέπτων από τον Ντάνι Σόρντο. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Νεβίλ, 1 λεπτό και 41.2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Οζιέ.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι οδηγοί αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα. Στην πρώτη ειδική, ο Έβανς είχε κλατάρισμα ελαστικού, ενώ ο Νεβίλ βίωσε προβλήματα με την ισχύ του κινητήρα και ο Γκρεγκουάρ Μίνστερ υπέστη μηχανικό πρόβλημα με Ford. Στη δεύτερη ειδική, ο Έβανς έχασε πολύτιμο χρόνο λόγω της βλάβης στο τούρμπο. Ο Κατσούτα είχε μια σοβαρή ζημιά στην τρίτη ειδική και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, όπως και ο Αντριάν Φουρμό με Ford στην τέταρτη ειδική.

Ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, με το Skoda Fabia RS στην 16η θέση της γενικής, 8 λεπτά και 48.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το εργοστασιακό Ford Puma Rally 1 Hybrid βρίσκεται 22ος, 10 λεπτά και 28.5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Εσθονό.

Το Σάββατο (7/9) προγραμματίζεται μια ακόμη απαιτητική ημέρα του Ράλι Ακρόπολις, με έξι ειδικές διαδρομές (Ρεγκίνι, Θήβα, Άγιοι Θεόδωροι 1 & 2, Λουτράκι και υπερειδική), συνολικού μήκους 116,23 χιλιομέτρων, χωρίς ενδιάμεσο σέρβις.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης του Ράλι Ακρόπολις, μετά την ολοκλήρωση της σημερινής ημέρας (6/9), είναι η εξής:

1. Οτ Τάνακ (Εσθονία/Hyundai) 1 ώρα 40:16.9

2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Hyundai) 1 ώρα 40:38.7

3. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Hyundai) 1 ώρα 41:02.1

4. Σεμπαστιάν Οζιέ (Γαλλία/Toyota) 1 ώρα 42:43.3

5. Ρόμπερτ Βίρβες (Εσθονία/Skoda) 1 ώρα 43:27.8 –Κατηγορία WRC2–

6. Σάμι Παγιάρι (Φινλανδία/Toyota) 1 ώρα 43:29.3 –Κατηγορία WRC2–

7. Γκρεγκουάρ Μίνστερ (Λουξεμβούργο/Ford) 1 ώρα 44:25.3

8. Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda) 1 ώρα 44:25.9 –Κατηγορία WRC2–

9. Φαμπρίσιο Σαλντιβάρ (Παραγουάη/Skoda) 1 ώρα 44:36.6 –Κατηγορία WRC2–

10. Νικολάι Γκριάζιν (Βουλγαρία/Citroen) 1 ώρα 44:39.4 –Κατηγορία WRC2–

©

Loading