To νέο απόκτημα της Μπεσίκτας μίλησε για το πέρασμα του από την Μπαρτσελόνα και για την αντιμετώπιση που είχε από τον πρώην προπονητή του Ρόναλντ Κούμαν
Ο Βόσνιος πλέον βρίσκεται στην Τουρκία και όπως φαίνεται έφυγε με πικρία από την Μπαρτσελόνα. Ο μεσοεπιθετικός, στάλθηκε ως δανεικός από Μπαρτσελόνα στην Μπεσίκτας για ένα χρόνο και δήλωσε για τον Ολλανδό πρώην προπονητή του:
«Λατρεύω το ποδόσφαιρο και τα δίνω όλα ακόμη και στις προπονήσεις. Ο προπονητής μου όμως δεν μου φέρθηκε σωστά. Δεν είχα ποτέ την εμπιστοσύνη του και αυτό ήταν σαν να σκότωνε την αυτοπεποίθηση μου»
Δείτε επίσης: Λιονέλ Μέσι: «Τσίρκο η εισβολή της αστυνομίας στο γήπεδο» (pics+vid)
- Οργή και απογοήτευση από την Εθνική Ιράν στο Μουντιάλ 2026: Νέο γράμμα κατά της FIFA
- Στη Θεσσαλονίκη ο Ελουστόντο για τον ΠΑΟΚ
- Χωρίς Ραφίνια η Βραζιλία κόντρα στην Ιαπωνία στο Μουντιάλ 2026
- Απογοητευτικός Μουσλέρα: Η επιστροφή του και ο πρόωρος αποκλεισμός της Ουρουγουάης στο Μουντιάλ
- Συγκλονιστική μαρτυρία μητέρας 35χρονης που κρατούνταν σε ομηρία στη Λάρισα
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

