Ράλι Ακρόπολις: Ο Τιερί Νεβίλ διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στο 2ο σκέλος

Ράλι Ακρόπολις: Ο Τιερί Νεβίλ διατηρεί την πρωτοκαθεδρία στο 2ο σκέλος

Στην pole position για τη νίκη στο Ράλι Ακρόπολις του 2024 βρίσκεται ο Τιερί Νεβίλ με Hyundai. Ο Βέλγος, πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, ανέβηκε στην τρίτη ειδική σήμερα, επιβεβαιώνοντας την ηγετική του θέση στη γενική κατάταξη του ελληνικού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (WRC). Εκφράζει αισιοδοξία για το αυριανό φινάλε, στο οποίο έχει την ευκαιρία να κάνει ακόμη ένα βήμα προς την κατάκτηση του τίτλου και να στεφθεί για πρώτη φορά στην καριέρα του παγκόσμιος πρωταθλητής. Ο Νεβίλ εκμεταλλεύθηκε τα προβλήματα των Οτ Τάνακ και Ντάνι Σόρντο, σκαρφαλώνοντας στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, ελπίζοντας να διευρύνει το προβάδισμά του απέναντι στον οκτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ της Toyota.

Ο Τάνακ ξεκίνησε ως επικεφαλής στη γενική κατάταξη, αλλά λίγο μετά την εκκίνηση της πρώτης ειδικής (Ρεγκίνι), υποχρεώθηκε να αλλάξει το κλαταρισμένο πίσω δεξιά ελαστικό του, χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Η ατυχία του δεν σταμάτησε εκεί, καθώς αργότερα αναγκάστηκε να αλλάξει και δεύτερο λάστιχο. Ο Νεβίλ, επωφελούμενος από τις ατυχίες του Τάνακ, σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην ειδική και πλησίασε τον Σόρντο στα 7.2 δευτερόλεπτα.

Ο Οζιέ, ο οποίος ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης, ήταν ο ταχύτερος στην 8η (Θήβα) και στην 9η (Άγιοι Θεόδωροι 1) ειδική, όπου φάνηκε νέα αλλαγή στην κορυφή της κατάταξης. Ο Σόρντο, που είχε ένα πρόβλημα με το ελαστικό του και ζημιά στο αυτοκίνητό του, παραχώρησε την πρωτοκαθεδρία στον Νεβίλ, ο οποίος διατηρεί προβάδισμα 18 βαθμών. Στην 10η ειδική (Λουτράκι), ο Τάνακ ήταν ο ταχύτερος, ενώ ο Νεβίλ αντιμετώπισε πρόβλημα με το i20 N Rally1, αλλά κατάφερε να διατηρήσει τη διαφορά από τον Οζιέ στα 45 δευτερόλεπτα.

Ο Οζιέ συνέχισε τις δυνατές επιδόσεις στην 11η ειδική (Άγιοι Θεόδωροι 2), μειώνοντας τη διαφορά από τον Σόρντο στα 26.9 δευτερόλεπτα. Ο Νεβίλ κατέγραψε τον καλύτερο χρόνο στην υπερειδική διαδρομή στη Μαλακάσα, ολοκληρώνοντας το 2ο σκέλος με προβάδισμα 54.9 δευτερολέπτων από τον Σόρντο και 1 λεπτό και 19.9 δευτερόλεπτα από τον Οζιέ.

Αξιοσημείωτο είναι πως ο Γκρεγκουάρ Μίνστερ με Ford εγκατέλειψε μετά από έξοδο στην 9η ειδική. Επίσης, το Toyota του Έλφιν Έβανς ανατράπηκε στην 11η ειδική, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ο Παναγιώτης Ρουστέμης είναι ο ταχύτερος Έλληνας στο Ράλι Ακρόπολις, καταλαμβάνοντας την 14η θέση, 15 λεπτά και 32.2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Νεβίλ, ενώ ο Ιορδάνης Σερδερίδης είναι 16ος στη γενική, 18 λεπτά και 07.8 δευτερόλεπτα πίσω.

Αύριο (8/9) θα διεξαχθούν οι τελευταίες τρεις ειδικές του αγώνα, με τους οδηγούς να περνούν πρώτα την ειδική Οινοχώρι και στη συνέχεια τα δύο περάσματα της ειδικής Ελευθεροχώρι, που περιλαμβάνει και την Power Stage.

©

Loading

Play