Ράλι Ντακάρ: Νίκη του Έκστρομ στην προτελευταία ειδική, ο Αλ-Ρατζί επικεφαλής στη γενική κατάταξη

Ράλι Ντακάρ: Νίκη του Έκστρομ στην προτελευταία ειδική, ο Αλ-Ρατζί επικεφαλής στη γενική κατάταξη

Ο Ματίας Έκστρομ με Ford επικράτησε στην 11η και προτελευταία ειδική του εφετινού Ράλι Ντακάρ, την ώρα που ο Γιαζίντ Αλ-Ρατζί της Overdrive τέθηκε ξανά επικεφαλής στη γενική κατάταξη της μεγάλης κατηγορίας των αυτοκινήτων και έκανε αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση της πρώτης θέσης. Η ενδέκατη ειδική είχε μήκος 275 χιλιομέτρων, όπου οι οδηγοί έπρεπε να διανύσουν αποστάσεις μέσα σε άμμο, αλλά και αμμόλοφους, ωστόσο άρχισε με καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών. Ο Σουηδός Έκστρομ ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 4 ώρες, 19 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Νασέρ Αλ-Ατιγιά. Ο οδηγός της Dacia από το Κατάρ ήταν 41 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον Έκστρομ, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Σαουδάραβας Αλ-Ρατζί που τερμάτισε 1 λεπτό και 45 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Η επίδοση αυτή επέτρεψε στον Αλ-Ρατζί να «σκαρφαλώσει» στην κορυφή της γενικής κατάταξης, καθώς ο μέχρι πρότινος κάτοχός της, ο Νοτιοαφρικανός Χενκ Λάτεγκαν (Toyota), κατετάγη πέμπτος. Έτσι, το προβάδισμα των 2 λεπτών και 27 δευτερολέπτων που είχε αποκτήσει ο Λάτεγκαν μετά την ολοκλήρωση της χθεσινής 10ης ειδικής μετατράπηκε σε ένα χάντικαπ έξι λεπτών και 11 δευτερολέπτων ενόψει της αυριανής τελευταίας ειδικής του αγώνα που θα έχει μήκος μόλις 131 χιλιόμετρα.

Τρίτος στη γενική είναι ο Έκστρομ, ο οποίος, ωστόσο, βρίσκεται 22 λεπτά και 34 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αλ-Ρατζί, ενώ τέταρτος είναι ο Αλ-Ατιγιά που βρίσκεται 26 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα πίσω από τον Σαουδάραβα επικεφαλής.

Στο μεταξύ, ο Ισπανός Τόσα Σαρέινα (Honda) ήταν ο νικητής της 11ης ειδικής στη μεγάλη κατηγορία για τις μοτοσικλέτες, το μήκος της οποίας μειώθηκε σήμερα, εξαιτίας της ομίχλης που επικρατούσε το πρωί, ενώ ο Αυστραλός Μάικλ Σάντερς συνεχίζει να προηγείται με άνεση στη γενική κατάταξη. Ο Σαρέινα ολοκλήρωσε την προσπάθειά του σε 2 ώρες, 12 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα, αφήνοντας στις επόμενες δύο θέσεις τον Αργεντινό Λουσιάνο Μπεναβίδες (KTM) που ήταν 33 δευτερόλεπτα πιο αργός και τον Γάλλο Αντριάν Βαν Μπέβερεν (Honda) που τερμάτισε 57 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή. Στη γενική κατάταξη, ο Σάντερς είναι πάντα πρώτος, έχοντας προβάδισμα εννέα λεπτών σε σχέση με τον Σαρέινα. Με αυτό το πλεονέκτημα των εννέα λεπτών, ο Σάντερς έχει καλές πιθανότητες να γίνει ο πρώτος Αυστραλός που θα κερδίσει το Ντακάρ με μοτοσικλέτα μετά τον Τόμπι Πράις (2016, 2018). Την πρώτη τριάδα της ειδικής συμπληρώνει ο Βαν Μπέβερεν, ο οποίος βρίσκεται 15 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα πίσω από τον Αυστραλό επικεφαλής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, λόγω της πρωινής ομίχλης που εμπόδιζε τα ελικόπτερα των διοργανωτών να απογειωθούν, η 11η ειδική άρχισε με τρεις ώρες καθυστέρηση. Οι καιρικές συνθήκες στη συνέχεια ανάγκασαν τους διοργανωτές να σταματήσουν τη διαδρομή των μοτοσικλετών στο 152ο χιλιόμετρο της ειδικής, από τα 308 που είχαν αρχικά προγραμματιστεί, προκειμένου να αποφύγουν οι αναβάτες να οδηγήσουν στο σκοτάδι.

Loading

Play