Η Mercedes είναι αναγκασμένη να σταματήσει την εξέλιξη του εφετινού μονοθεσίου της στη Φόρμουλα Ένα, ύστερα από μια σειρά ατυχημάτων που είχαν πρόσφατα οι οδηγοί της. Η γερμανική ομάδα έχει υποστεί ορισμένα δαπανηρά ατυχήματα μετά την καλοκαιρινή διακοπή, καθώς το μονοθέσιο του Αντρέα Κίμι Αντονέλι κατέληξε στις μπαριέρες της «Κούρβα Αλμπορέτο». Επίσης, ο Τζορτζ Ράσελ είχε πρόσφατα δύο εξόδους, στα δοκιμαστικά για το γκραν πρι των ΗΠΑ στο Όστιν, καθώς και στα ελεύθερα δοκιμαστικά του αγώνα στο Μεξικό, με την W15 του Βρετανού να καταλήγει επίσης στις μπαριέρες. Με το κόστος επισκευών να αυξάνεται, ειδικά αφού ο Ράσελ τραυμάτισε ένα σασί στο σιρκουί Autodromo Hermanos Rodriguez, οι άνθρωποι της Mercedes τονίζουν ότι οι περιορισμοί που επιβάλλει το όριο κόστους σημαίνουν ότι δεν έχουν απομείνει άλλα χρήματα για νέες αναβαθμίσεις.
Μιλώντας γι’ αυτήν την κατάσταση, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Τότο Βολφ, δήλωσε: «Στο τοπίο του ανώτατου ορίου κόστους, είναι μια δύσκολη κατάσταση. Αυτά τα τρία ατυχήματα μας έφεραν σε μειονεκτική θέση και σίγουρα αυτό που συνέβη (σ.σ. την Παρασκευή στο Μεξικό) ήταν τεράστιο. Έπρεπε να επιλέξουμε ένα εντελώς καινούριο σασί και αυτό είναι ένα τεράστιο πλήγμα στο ανώτατο όριο κόστους. Πιθανότατα πρέπει να μετρήσουμε τι βάζουμε στο μονοθέσιο. Έτσι, θα έχουμε δύο πακέτα αναβάθμισης στη Βραζιλία, δύο πατώματα, αλλά βασικά αυτό είναι. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο που πρόκειται να έρθει. Έχουμε ορισμένους περιορισμούς στα εξαρτήματα, όπου πρέπει να είμαστε δημιουργικοί στο πώς τα διαχειριζόμαστε. Και σίγουρα υπάρχει αντίκτυπος στο πόσα εξαρτήματα εξέλιξης μπορούμε να τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο, γιατί η απάντηση είναι μηδέν».