Στρατηγική ανάπτυξης και επενδύσεων των συλλόγων της Premier League για τη χωρητικότητα των γηπέδων τους

Στρατηγική ανάπτυξης και επενδύσεων των συλλόγων της Premier League για τη χωρητικότητα των γηπέδων τους

Οι σύλλογοι της Premier League σχεδιάζουν να αυξήσουν τη χωρητικότητα των γηπέδων τους κατά 14% με την προσθήκη συνολικά 115.000 θέσεων τα επόμενα δέκα χρόνια, με στόχο την ενίσχυση του εισοδήματος από τους αγώνες.

Οι βελτιώσεις στα στάδια μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερη αυτονομία στη δημιουργία εισοδήματος, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα marketingregistrado από την Αργεντινή. Η Τότεναμ ήταν η πρώτη που ολοκλήρωσε μια σημαντική μεταμόρφωση, εγκαινιάζοντας το νέο της γήπεδο αξίας 939 εκατ. ευρώ, το οποίο προσφέρει τις τελευταίες εμπειρίες στους φιλάθλους. Αρκετοί σύλλογοι έχουν ακολουθήσει το παράδειγμα των «Σπερς».

Η Μάντσεστερ Σίτι έχει ξεκινήσει έργο για την επέκταση της βόρειας κερκίδας του γηπέδου της, στοχεύοντας να ξεπεράσει τις 60.000 θέσεις. Στην άλλη πλευρά της πόλης, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σχεδιάζει τη δημιουργία ενός νέου γηπέδου 100.000 θέσεων, με επένδυση 2,37 δισ. ευρώ.

Η Τσέλσι εξετάζει επίσης νέα έργα στο «Στάμφορντ Μπριτζ», εξετάζοντας την κατεδάφισή του για την ανέγερση μιας νέας έδρας με επένδυση περίπου 2.830,8 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, η δέσμευση των συλλόγων της Premier League δεν περιορίζεται μόνο στην αύξηση των διαθέσιμων θέσεων. Πρέπει να περιλαμβάνει και τη στρατηγική δημιουργίας εισοδήματος μέσω της προώθησης VIP περιοχών και φιλοξενίας. «Η αύξηση των εσόδων από αγώνες έχει γίνει εφικτός στόχος, ενώ οι σύλλογοι προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδα από τις στασιμότητες των μεταδόσεων», ανέφερε ο Κιέραν Μαγκουάιρ, ειδικός στα οικονομικά του ποδοσφαίρου στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ, προειδοποιώντας παράλληλα για πιθανές αντιδράσεις από τους φιλάθλους λόγω της αύξησης των τιμών εισιτηρίων.

Loading

Play