Ο Παναθηναϊκός προχωρά σε συμφωνία με τη Deutsche Telekom, ενισχύοντας την αθλητική του ταυτότητα και υποδομές.
Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να κάνει βήματα προόδου και να εξελίσσεται, αποτελώντας ένα από τα πιο ελκυστικά brand της Ευρώπης την τελευταία διετία και αυτό έρχεται να κορυφώσει το νέο ΟΑΚΑ, το οποίο είναι πόλος έλξης για όλο τον κόσμο. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει η επικείμενη συμφωνία με την εταιρεία-κολοσσό Deutsche Telekom για την ονοματοδοσία του ανανεωμένου κλειστού των πρασίνων.
Η γερμανική εταιρεία δεν επενδύει πρώτη φορά στον αθλητισμό, καθώς το λογότυπό της υπάρχει και στη φανέλα της ποδοσφαιρικής Μπάγερν Μονάχου. Παράλληλα, στις ΗΠΑ (Λας Βέγκας), υπάρχει η T-Mobile Arena, που φιλοξενεί κυρίως αγώνες χόκεϊ, ενώ στη Γερμανία η έδρα της Βόννης ονομάζεται Telekom Dome.
Το νέο ΟΑΚΑ έχει ανοίξει τις πόρτες του από τον Οκτώβριο, προσφέροντας στον κόσμο του Παναθηναϊκού μια ανανεωμένη αθλητική εμπειρία. Οι αλλαγές ήταν πολλές, με το εντυπωσιακό glass floor και τα νέα καθίσματα που έχουν τοποθετηθεί στις κερκίδες να ξεχωρίζουν. Μάλιστα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος φρόντισε να μην πάνε χαμένα τα 18.000 παλιά καθίσματα του ΟΑΚΑ, δωρίζοντάς τα σε 23 διαφορετικούς δήμους της Ελλάδας.
Αυτή η πρωτοβουλία ενισχύει τη δέσμευσή του για τη στήριξη της νεολαίας και της τοπικής κοινωνίας, μέσω της αναβάθμισης αθλητικών εγκαταστάσεων και της προαγωγής της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.