Τα αποτελέσματα του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης καθορίζουν την κούρσα για τον τίτλο

Τα αποτελέσματα του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης καθορίζουν την κούρσα για τον τίτλο

Μπορεί ο Οτ Τάνακ να διεκδικεί φέτος τον δεύτερο τίτλο οδηγών της καριέρας του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (WRC), ωστόσο ο Εσθονός οδηγός της Hyundai παραδέχεται ότι ο Τιερί Νεβίλ έχει τον πρώτο λόγο στην κούρσα για το εφετινό «στέμμα». Απομένει να διεξαχθεί το Ράλι Ιαπωνίας τον Νοέμβριο για να «πέσει η αυλαία» της σεζόν. Ο Τάνακ, ο οποίος στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής το 2019, πανηγύρισε χθες (20/10) στο Ράλι Κεντρικής Ευρώπης τη δεύτερη εφετινή νίκη του και «ψαλίδισε» στους 25 βαθμούς το προβάδισμα του Νεβίλ στην κατάταξη των οδηγών, ενόψει του τελευταίου αγώνα της χρονιάς. Οι οδηγοί της Toyota, Σεμπαστιάν Οζιέ και Έλφιν Έβανς, τέθηκαν εκτός διεκδίκησης του τίτλου, κι έτσι θα «γραφτεί ιστορία» στο Ράλι Ιαπωνίας, καθώς για πρώτη φορά ένας οδηγός της Hyundai θα κατακτήσει το «στέμμα» στους οδηγούς.

Ωστόσο, ο Τάνακ παραδέχεται ότι η έκβαση της εφετινής «μάχης» για τον τίτλο δεν βρίσκεται στα δικά του χέρια. «Δεν εξαρτάται από μένα» δήλωσε ο Εσθονός και συνέχισε: «Ο Τιερί θα… αποφασίσει. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πιέσω στην Ιαπωνία και να προσπαθήσω να πάρω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς. Το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης ήταν πραγματικά έντονο και απαιτητικό από την αρχή, με τέσσερις οδηγούς τόσο κοντά και τη μεταξύ τους διαφορά να μην είναι ποτέ μεγαλύτερη από 10 δευτερόλεπτα. Οι συνθήκες δεν ήταν ποτέ εύκολες και, μολονότι ο καιρός ήταν καλύτερος την Κυριακή, ο αγώνας συνέχισε να είναι μια πρόκληση και απρόβλεπτος. Ήταν μια μεγάλη μάχη την Κυριακή με τον Σεμπ (σ.σ. Οζιέ), πραγματικά προσπαθήσαμε να πιέσουμε για να εξασφαλίσουμε τη νίκη. Είναι καλό για την ομάδα ότι μόνο ένας οδηγός της Hyundai μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο, αλλά υπάρχει ακόμη μάχη με την Toyota για τους κατασκευαστές».

Η Hyundai πηγαίνει στην Ιαπωνία για τον 13ο και τελευταίο αγώνα της χρονιάς με προβάδισμα 15 βαθμών έναντι της Toyota στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αυτή η διαφορά ήταν 17 βαθμοί πριν το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης. Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά από το 2021, τόσο ο τίτλος των οδηγών όσο και αυτός των κατασκευαστών θα κριθούν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.

Loading