Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο επιθετικός της Μπάγερν, Έρικ Μαξίμ Τσούπο – Μότινγκ, ο οποίος είναι ήδη σε καραντίνα, όπως ανακοίνωσε σήμερα η ομάδα.
Ο διεθνής Καμερυνέζος βρίσκεται σε καραντίνα αρκετές ημέρες, μαζί με τους Σέρζ Γκνάμπρι, Μίκαελκ Κιουζάνς, Τζοσούα Κίμιχ και Τζαμάλ Μουσιάλα, που ήρθαν σε επαφή με άτομο που νοσούσε.
«Ο Τσούπο-Μότινγκ βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό», δήλωσε η Μπάγερν. «Ο επιθετικός της Μπάγερν αυτή τη στιγμή απομονώνεται στο σπίτι του και νιώθει καλά».
Χθες η Μπάγερν είχε μόνο τέσσερις παίκτες στον πάγκο, κατά τη νίκη της με 2-1 στο Champions League επί της Ντιναμό Κιέβου.
Δείτε επίσης: Η γερμανική λίγκα απέρριψε σήμερα, έκκληση για διακοπή της σεζόν, λόγω Covid-19
- Καταστροφικοί σεισμοί στη Βενεζουέλα: 7 εκατομμύρια άνθρωποι σε κίνδυνο
- Συνελήφθη 45χρονη στα Χανιά για εμπρησμό από πρόθεση – Άναψε φωτιά σε ξερά χόρτα
- Αυστραλία: Διπλασιασμός προστίμων για παραβίαση απαγόρευσης κοινωνικών δικτύων στους ανήλικους
- Σοβαρό τροχαίο στη Χαλκιδική: Εκτροπή αυτοκινήτου και διπλή παράσυρση πεζού
- Δραματική διάσωση: Νεογέννητο βρέφος ανασύρθηκε ζωντανό 32 ώρες μετά τους σεισμούς στη Βενεζουέλα
![]()

