Θα παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι του στο Νις.
Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς στον καθιερωμένο έλεγχο στον οποίο υποβλήθηκαν οι ποδοσφαιριστές και τα μέλη της εθνικής Σερβίας, μια μέρα πριν από το επίσημο παιχνίδι κόντρα στο Λουξεμβούργο.
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Σερβίας και ακολουθώντας τα πρωτόκολλα της UEFA, ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ αναχώρησε από το αθλητικό κέντρο στη Στάρα Ζαγόρα και θα παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι του στο Νις, σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους στη Σερβία κατά της πανδημίας.
Το ζητούμενο, πλέον, είναι πότε θα επιτραπεί στον Αντρίγια Ζίβκοβιτς να επιστρέψει στην Ελλάδα, ενώ μπαίνει και ένα μεγάλο ερωτηματικό αναφορικά με την παρουσία του στον αγώνα της πρεμιέρας του πρωταθλήματος του ΠΑΟΚ κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα.
H επίσημη ανακοίνωση της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Σερβίας για το θέμα του 25χρονου μεσοεπιθετικού
Δείτε επίσης :Παραολυμπιακοί Αγώνες: Σημαιοφόροι στην Τελετή Λήξης οι Γκαβέλας και Γκαραγκάνης
- Θρίαμβος για το Πράσινο Ακρωτήρι: Ισοπαλία 2-2 με την Ουρουγουάη στο Μουντιάλ 2026
- Σοκαριστική υπόθεση εκβιασμού: 370.000 ευρώ από 13χρονο στον Βόλο
- Δυσφορία Βρετανών: Τα δύο τρίτα θεωρούν αρνητικό το Brexit για τη χώρα
- Ποινές στον ΕΦΚΑ: Πόσο κοστίζουν οι αχρεωστήτως καταβληθείσες συντάξεις
- Δραματική ισοπαλία (0-0) για Βέλγιο και Ιράν στο Λος Άντζελες
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

