Πορεία δισεκατομμυρίων μέσα στο χρόνο για το λογότυπο της Nike, το οποίο πριν από 50 χρόνια κόστισε 35 δολάρια!
Το λογότυπο Nike Swoosh, το θρυλικό «φτερό», που υποτίθεται ότι συμβολίζει τον…ήχο της ταχύτητας, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1971.
Εκείνη τη χρονιά, η Blue Ribbon Sports άλλαξε επίσημα το όνομά της σε Nike και χρειαζόταν ένα νέο λογότυπο για να γιορτάσει την περίσταση.
Ο συνιδρυτής της Nike, Φιλ Νιγκτ δίδασκε στο Portland State University εκείνη την εποχή και ανέθεσε στη φοιτήτρια γραφιστικής, Κάρολιν Ντάβιντσον για να δημιουργήσει ένα λογότυπο, εμπνευσμένο από τη θεά των αρχαίων Ελλήνων Νίκη. Η φοιτήτρια, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιταλική ιστοσελίδα Calcio e finalnza πληρώθηκε 35 δολάρια για το έργο, η Nike της έδωσε αργότερα ένα χρυσό και διαμαντένιο δαχτυλίδι Swoosh και 500 μετοχές.
Ο Σαμ Πόζερ, αναλυτής μετοχών στη Williams Trading, υπολόγισε την αξία του λογότυπου της Nike σε περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ άλλοι υπολογίζουν ότι το λογότυπο αξίζει όσο η καθαρή αξία της Nike, πάνω από 30 δισεκατομμύρια δολάρια.
Όπως σημειώνει η ιταλική ιστοσελίδα, η αμερικανική πολυεθνική, μια από τις πιο εμβληματικές στον κόσμο της ένδυσης, με έσοδα 37,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2020, έχει αυξήσει την αξία της την τελευταία δεκαετία, κατά 151%.
- Παύλος Μαρινάκης: Καμία ανησυχία για πρόωρες εκλογές – Εκλογές το 2027
- Πρόωρη αποπληρωμή 5 δισ. ευρώ από την Ελλάδα το 2025, ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
- Μητσοτάκης: Η κυβερνητική πλειοψηφία είναι σταθερή, οι εκλογές το 2027
- Αλεξανδρούπολη: Ο εορτασμός της εκλογής Απ. Τζιτζικώστα στο συνέδριο της ΕΝΠΕ
- Βεζένκοφ: Οι στόχοι μου με τον Ολυμπιακό και οι επιρροές από τους σπουδαίους παίκτες της ιστορίας