Ο πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς υποδέχθηκε σήμερα τον Νόβακ Τζόκοβιτς
«Δέχτηκα όλους τους μεγάλους πολιτικούς ηγέτες, με τον Πούτιν συναντήθηκα πολλές φορές, αλλά σαν αυτή τη σημερινή συνάντηση δεν είχα ποτέ. Ήρθε κάποιος πολύ μεγαλύτερος από εμάς. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ που είστε εδώ σήμερα. Θέλω να σας ευχαριστήσω για όλα όσα έχετε κάνει για τη χώρα μας», δήλωσε ο Βούτσιτς υποδεχόμενος τον τενίστα.
Ο Τζόκοβιτς αφού ευχαρίστησε τον πρόεδρο της Δημοκρατίας εμφανίστηκε συγκινημένος από την υποστήριξη που έλαβε:
«Είχα τεράστια υποστήριξη στη Σερβία, πολλοί άνθρωποι έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης. Εσείς, ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, δεν είχατε την υποχρέωση να με στηρίξετε, όμως το πράξατε και θέλω να γνωρίζετε ότι νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη που σταθήκατε στο πλευρό μου. Διακυβεύσατε την θέση σας και αυτό θα το θυμάμαι για πάντα», ανέφερε στον ο Τζόκοβιτς απευθυνόμενος στον πρόεδρο της χώρας.
Δείτε επίσης: Ναδάλ: «Δεν νομίζω ότι τα 21 τρόπαια είναι αρκετά»
- Οργή και απογοήτευση από την Εθνική Ιράν στο Μουντιάλ 2026: Νέο γράμμα κατά της FIFA
- Στη Θεσσαλονίκη ο Ελουστόντο για τον ΠΑΟΚ
- Χωρίς Ραφίνια η Βραζιλία κόντρα στην Ιαπωνία στο Μουντιάλ 2026
- Απογοητευτικός Μουσλέρα: Η επιστροφή του και ο πρόωρος αποκλεισμός της Ουρουγουάης στο Μουντιάλ
- Συγκλονιστική μαρτυρία μητέρας 35χρονης που κρατούνταν σε ομηρία στη Λάρισα
![]()

