Η τοποθέτηση του Απόστολου Τζιτζικώστα για την ποινή αφαίρεσης έξι βαθμών στον Άρη
Ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, πήρε θέση για την τιμωρία αφαίρεσης έξι βαθμών από τον Άρη τονίζοντας πως όταν τα πρωταθλήματα παίζονται στο γήπεδο, τότε χάνει το ποδόσφαιρο.
Αναλυτικά η τοποθέτησή του:
«Επαναλαμβάνω την πάγια θέση μου ότι τα πρωταθλήματα πρέπει να παίζονται στα γήπεδα και μόνο. Όταν δε συμβαίνει αυτό, χαμένο βγαίνει το ποδόσφαιρο, ο φίλαθλος κόσμος και η αξιοπιστία του αθλήματος. Ελπίζω τα αρμόδια όργανα να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων».
Δείτε επίσης: ΕΟΚ: «Ατυχής η προσπάθεια του κ. Αυγενάκη – Διαστρεβλώνει την πραγματικότητα»
- Χ. Δούκας: «Ο Ανδρέας Παπανδρέου μας δίδαξε ότι η νίκη της δημοκρατίας είναι αδιαπραγμάτευτος στόχος για κάθε κοινωνία»
- Εντυπωσιακό Food Art Festival στην Τριανδρία: 26-28 Ιουνίου γεμάτο γεύσεις και μουσική
- Αναβίωση του Καφέ Αμάν της Πόλης και της Σμύρνης από τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μακεδονίας – Θράκης
- Σημαντική συνεργασία για το Υπερταμείο και την ICCA στο GFI Summit 2026
- Σοκ από την ΑΑΔΕ: Κατασκευαστική με τζίρο μόλις 3 ευρώ και «μαύρο χρήμα» 3,1 εκατ. ευρώ
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
![]()

