Αν και επιλέχθηκε ως ο δεύτερος καλύτερος παίκτης στον κόσμο πίσω από τον Ρόδρι στην 68η «Χρυσή Μπάλα», ο Βινίσιους Τζούνιορ είναι δίχως αμφιβολία ο πιο εμπορεύσιμος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Η διάκριση αυτή αποδόθηκε στον Βραζιλιάνο διεθνή, σύμφωνα με έρευνα της βρετανικής SportsPro, και μεταξύ όλων των αθλημάτων ήρθε δεύτερος στη λίστα, ακριβώς πίσω από τη γυμνάστρια Σιμόν Μπαίλς.
Η λίστα με τους κύριους συνεργάτες του Βινίσιους Τζούνιορ περιλαμβάνει: Nike, Gatorade, OMO, Clear, Rexona, Playstation, Pepsi, Unesco, Betnacional, Vivo και Will Bank. Είναι χορηγός της Nike από τα 13 του και παραλίγο να σπάσει το συμβόλαιό του μαζί τους πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2022 στο Κατάρ. Ωστόσο, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα marketingregistrado από την Αργεντινή, ο αμερικανικός κολοσσός του ανανέωσε το συμβόλαιο μέχρι το 2030, τοποθετώντας τον ως πρωταγωνιστή της φίρμας από την περασμένη σεζόν.
Με την παρουσία του εντός αγωνιστικού χώρου, ο Βινίσιους είναι ο ακριβότερος παίκτης στην ιστορία του ποδοσφαίρου, υπολογιζόμενος μαζί με τον Νορβηγό Έρλινγκ Χάαλαντ στην εκτιμώμενη αξία των 200 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα Transfermarkt.
Επιπλέον, μπήκε στο τοπ-10 του Forbes με τους πιο ακριβοπληρωμένους παίκτες στον κόσμο για πρώτη φορά το 2024.
Το 2023, το Ινστιτούτο Vini Jr. έλαβε το βραβείο «Socrates» από το France Football, το οποίο επιβραβεύει κοινωνικές πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν από ποδοσφαιριστές.