Νίκος Ταχιάος: Το μετρό Θεσσαλονίκης και η επιθυμία των πολιτών για βελτίωση των μεταφορών

Νίκος Ταχιάος: Το μετρό Θεσσαλονίκης και η επιθυμία των πολιτών για βελτίωση των μεταφορών

Για τις πρώτες μέρες λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης, τη θετική ανταπόκριση που βρήκε από τον κόσμο της πόλης το σπουδαίο αυτό έργο αλλά και τις μελλοντικές επεκτάσεις, μιλά ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιάος. Προτεραιότητα έχει τώρα η επέκταση προς Καλαμαριά που θα έχει ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2025 και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι επεκτάσεις προς τη δυτική Θεσσαλονίκη, που έχει μεγαλύτερη ανάγκη ο κόσμος.

Ο κύριος Ταχιάος αναφέρεται και στα έργα στην Αττική, σημειώνοντας ότι θα εξεταστεί η πρόταση για την κατασκευή μεγάλου οδικού άξονα από την Ελευσίνα στην Οινόη, ο οποίος θα παρακάμπτει την Αττική.

Στην ερώτηση για την κοσμοπλημμύρα του κόσμου της Θεσσαλονίκης για το μετρό, ανέφερε ότι οι επιβάτες θα πρέπει να εξοικειωθούν με το νέο μέσο μεταφοράς και ότι στις πρώτες τέσσερις ημέρες, οι επιβάτες μπορούσαν να κυκλοφορούν χωρίς εισιτήριο. Ωστόσο, ακόμη δεν υπάρχουν ακριβή στατιστικά στοιχεία, καθώς αυτά βασίζονται στην επικύρωση των εισιτηρίων. Οι εικόνες που δημοσιεύονται στον Τύπο από τα πρώτα δρομολόγια δείχνουν τους συρμούς, επιβατικής ικανότητας 450 ατόμων, να είναι πλήρεις.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τις δυσλειτουργίες, επεσήμανε ότι η λειτουργία του μετρό απαιτεί συνεργασία με τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και τόνισε ότι οι πρώτες ημέρες μπορεί να εμφανίζουν προβλήματα, τα οποία θα επιλύονται σταδιακά.

Όσον αφορά την κριτική ότι το μετρό Θεσσαλονίκης δεν έχει σύνδεση με το αεροδρόμιο, ο κ. Ταχιάος δήλωσε ότι «η βασική γραμμή ήταν το πρώτο βήμα» και η προτεραιότητα είναι η εξυπηρέτηση των κατοίκων στην βορειοδυτική Θεσσαλονίκη. Τόνισε ότι εργάζονται ώστε να βρουν τα κατάλληλα χρηματοδοτικά εργαλεία για τις επεκτάσεις.

Ανέφερε επίσης την σημασία της αποσυμφόρησης των συγκοινωνιών στην Αττική και δήλωσε ότι ο στόχος είναι η ολοκλήρωση των χρηματοδοτήσεων για τον τριπλό κόμβο Σκαραμαγκά και τον οδικό άξονα Ελευσίνα – Οινόη, ώστε να προχωρήσουν οι δημοπρατήσεις.

Loading

Play